معاون بازاریابی شبکه پست از احتمال نهایی شدن توافقات شرکت پست با ناشران در ایام نمایشگاه کتاب خبر داد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «محمد احمدی» معاون بازاریابی شبکه پستی از آمادگی شرکت پست برای افتتاح نمایشگاه دایمی کتاب در فضای مجازی خبر داد و گفت: ایده نمایشگاه دایمی کتاب در فضای مجازی هم اکنون در حال اجرا است و امیدوارم هر چه زودتر در توافق با ناشران این سایت را رونمایی کنیم.
 
وی افزود: با راه‌اندازی نمایشگاه دائمی در فضای مجازی این امکان فراهم می‌شود تا علاقه‌مندان به کتاب در نقاط مختلف کشور به عناوین کتاب‌های ناشران دسترسی داشته باشند. ایجاد این فضای مجازی کمک خواهد کرد تا نمایشگاه دائمی کتاب وجود داشته باشد و علاقه‌مندان به کتاب جستجوهای هدفمندی در آثار منتشر شده از سوی ناشران داشته باشند. از سوی دیگر نیز این آثار با هزینه کمتر در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
 
احمدی با اشاره به قابلیت‌های ایجاد این نمایشگاه در فضای مجازی عنوان کرد: با این کار قصد داریم در تعامل بیشتر با صنعت نشر یک نمایشگاه دائمی را در بخش‌ بازار الکترونیک داشته باشیم.همچنین شبکه توزیع ما تا نقاط روستایی را تحت پوشش دارد و این امکان را می‌دهد که کتاب‌ها با هزینه‌های مصوب پستی ارسال و به منازل تحویل شود.
 
معاون بازاریابی شبکه پستی درباره زمان رونمایی از این سایت گفت: هم اکنون آدرس الکترونیکیebazar.post.ir  فعال است که بازار الکترونیکی شرکت پست است. توافقات ما با صنعت نشر باید کامل شود و پس از آن این سایت به طور رسمی کار خود را آغاز کند. در تلاش هستیم در جریان برگزاری نمایشگاه کتاب با ناشران به این توافق دست یابیم.
 
بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.


انتهای پیام /اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار