سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر استان 3 اردیبهشت در کرمان آغاز شد که امروز با معرفی تیم ها و نفرات برتر در رشته های تنیس روی میز و بسکتبال به کار خود پایان داد.

محمودی ، رییس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان گفت: در پایان این مسابقات در رشته ی بسکتبال ، تیم های ناحیه دو کرمان ، ناحیه یک کرمان و سیرجان به ترتیب عنوان های اول تا سوم را از آن خود کردند.

کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم راور اهدا شد.

در رشته ی تنیس روی میز هم در بخش تیمی تیم های ناحیه دو کرمان و بم اول و دوم شدند و راور و رفسنجان نیز به صورت مشترک عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش انفرادی نیز فاطمه مسعودی و مینا فتح الله نژاد از ناحیه دو کرمان مقام های اول و دوم را کسب کردند و هانیه امیری از بم و فاطمه محمودی از ناحیه دو کرمان به صورت مشترک سوم شدند.

سی و سومین دوره ی مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر استان با حضور 380 شرکت کننده ی از سراسر استان در رشته های تنیس روی میز ، والیبال و بسکتبال از 3 اردیبهشت در مجتمع ورزشی سعادت کرمان آغاز شد.

نتایج پایانی والیبال صبح فردا مشخص می شود.

اضافه می شود: سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر استان نیز روز دوشنبه ، 8 اردیبهشت در مجتمع ورزشی سعادت آغاز می شود./ش


برچسب ها: مسابقات ، دختران ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.