به مناسبت نگهداشت و حفظ زمین پاک رئیس اداره بازیافت منطقه9 از اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته زمین پاک در سطح منطقه خبر داد و گفت: بیش از 50عنوان برنامه بازیافت در سطح منطقه برگزار شد.

عباسعلی کارگر، رئیس اداره بازیافت منطقه 9 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای نمایش در مدارس، ارسال پیامک‌ها با شعار آموزشی و فرهنگی در خصوص بازیافت و تفکیک از مبدأ، ایستگاه‌های موقت آموزشی در پارک‌ها، و بوستان‌های سطح منطقه،‌ توزیع کیسه‌های آبی ویژه جمع‌آوری پسماندهای خشک در سطح منطقه از برنامه‌های اجرایی در سطح منطقه بود.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع بازیافت و زمین پاک و اهدای جوایز به برندگان مسابقه، همچنین برگزاری کارگاه آموزشی بازیافت در مساجد سطح منطقه با محوریت نقش و اهمیت مشارکت بانوان در زمینه بازیافت و برگزاری پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در جنب غرفه‌های بازیافت (در13غرفه) از دیگر برنامه‌های اجرایی در اداره بازیافت در سطح منطقه9 بود.

وی با اشاره به برپایی غرفه بازیافت در دهکده سلامت تصریح کرد: اداره بازیافت با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه9 اقدام به برگزاری غرفه بازیافت در بوستان کوکب کرد.

رئیس اداره بازیافت منطقه9 در پایان خاطرنشان کرد: در شهرک‌های سطح منطقه غرفه ویژه بازیافت دایر شد که در این پایگاه‌ها مسابقه نقاشی و آموزش حضوری توسط کارشناسان آموزشی به شهروندان آموزش داده شد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار