مهرزاد حمیدی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش خزانه ارزشمندی از استعدادهای ورزشی کشور است و درآینده می‌تواند کمک شایانی به تیم‌های ملی داشته باشد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ مهرزاد حمیدی،معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: پایه و بنیاد همه تیم های ملی از تیم های نونهالان و نوجوانان شکل می گیرد و همواره این مسیر ترقی طی خواهد شد.

وی افزود: بیش از 12 میلیون  و 300 هزار دانش آموز داریم که تعدادی از آن‌ها می توانند در آینده در تیم‌های ملی فعالیت کنند، زیرا ورزش دانش آموزی به نوعی پایه ورزش قهرمانی کشور است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: برای تقویت تیم های ملی در آینده بحث استعداد یابی مطرح است و طی تفاهم نامه ای که با وزارت ورزش و جوانان داشتیم بر روی این موضوع تمرکز شده است.

وی تصریح کرد: از دیگر فعالیت ها که می توان به کمک آن استعداد های ورزشی آینده کشور را شناسایی کرد، برگزاری المپیاد ها و مسابقات دانش آموزی با الگو های جدید است که در حال طراحی آن هستیم.

حمیدی یاد آورشد: آموزش و پرورش ذخیره و خزانه ارزشمندی از استعداد های رشته های مختلف ورزشی را دارد که با رصد افراد حاضر در تیم های پایه دانش آموزی می توان به این مهم پی برد.

وی در خاتمه گفت: معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اطمینان دارد در رشته های ورزشی که بر روی آن تمرکز شده است، استعداد های خوبی را  می تواند در آینده به تیم های ملی کشور معرفی می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار