به گزارش
خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفته میشود امکان دارد باری دیگر جرقههای زیر اتومبیل و یا دیسکهای ترمزی را که از شدت حرارت قرمز میشوند را باری دیگر در اتومبیلهای فرمولیک امروزی ببینیم. از همین رو، تیمها به دنبال ‘گیرایی اتومبیلهای فرمولیک در نسلهای گذشته هستند.
تیمهایی که در گروه استراتژی رقابتهای فرمولیک هستند، در هفتههای آینده فکرهای تازه خود را در این مورد بر روی میز به بررسی خواهند گذاشت.
در مرحله اول تیمها سعی دارد دیسکهای ترمز را که در دنیای فرمولیک امروزی خاصیت آیرودینامیکی هم دارند را تغییر بدهند. از همین رو گروه استراتژی تصمیم دارد باری دیگر دیسکهای قدیمی ترمز که هم ارزان قیمت هستند و هم در هنگام ترمزگیری با داغ شدن باعث جذابیت اتومبیل میشوند را باری دیگر به دنیای فرمولیک بیاورند.
به غیر از این، جرقههای زیر اتومبیل حدود ۲۰ سال پیش در دنیای فرمولیک طرفداران بسیاری پیدا کرده بود. اما در سال ۱۹۹۴ برای اینکه اتومبیلهای فرمولیک از اندازه نرمالشان بیشتر به زمین نزدیک نباشند، تختههای اندازهگیری در کف اتومبیل قرار گرفت که از جنس چوب هستند.
همچنین در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر امکان بازگشت سیستم تعلیق فعال در اتومبیلها مورد بررسی قرار گرفت که این هزینه تولید اتومبیل را بسیار کاهش میدهد.
تمامی این پیشنهادها را گروه استراتژی فرمولیک در هفتههای آینده مورد بررسی قرار خواهد داد.