برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی شهرداری تهران مشارکت حداکثری شهروندان را به دنبال داشته و کلانشهر‌ها در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی خود با الگوگیری از تهران موفق خواهند شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  سیدمحمد هادی ایازی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گردهمایی 120 مدیر شهری استان فارس و بازدید از پروژه‌های فرهنگی، اجتماعی شمال تهران اظهار داشت: رویکرد محله محوری، استقرار مدیریت محله و اجرای برنامه‌های وسیع فرهنگی، اجتماعی در محلات و همچنین استقرار خانه‌های 14 گانه در سراهای محله مشارکت شهروندان را در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی به همراه داشته است.

وی با استقبال از مدیران شهری استان فارس در تهران بازدید آنان از طرح‌ها و برنامه‌های این حوزه و گفتگو در زمینه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی شهر تهران را باعث تعامل سازنده و استفاده متقابل از نظرات و دیدگاه‌ها دانست و گفت: برگزاری جشنواره‌های متنوع فرهنگی از جمله شمسه، شکوفا، مشکات و... توسعه فعالیت‌های قرآنی، دینی و مذهبی، راه‌اندازی پورتال محلات و ..  از اقدامات اجرا شده در محلات شهر تهران است که اجرای آنها در دیگر کلانشهرها دستاوردهای مناسبی را به همراه خواهد داشت.

ایازی خاطر نشان ساخت: تعامل ما با شهرها و کلانشهرها در چارچوب استفاده از تجربیات ادامه خواهد یافت و دبیرخانه کمیسیون کلان شهرها پیگیر توافقات به عمل آمده خواهد بود.

بهروز رضاییف قائم مقام شهردار منطقه یک نیز با اشاره به پروژه های فرهنگی، اجتماعی در منطقه یک تصریح کرد: پروژه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی در شمال تهران اجرا شده که می‌توان به تکمیل و احداث سراهای محله در محلات 26 گانه شمال تهران، توسعه و تجهیز موزه دارآباد ، احداث زمین فوتبال استاندارد، توسعه فعالیت‌های عمرانی همچنین ساخت مناره‌های مساجد، مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی و ... اشاره کرد.

گفتنی است؛ در این برنامه حاضرین از پروژه‌های اجتماعی و فرهنگی از جمله  سراهای محله ازگل، اراج، موزه دارآباد و مرکز علوم و ستاره شناسی بازدید کردند و در پایان با حضور در حسینیه جماران با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق نمودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار