معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از آغاز فاز دوم نشاء کاری بهاره در سطح معابر خبر داد و گفت: در این طرح گونه ها جدید در بوستان ها و حاشیه بزرگراه ها کاشته می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ حمید ناصحی، معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4  گفت: به منظور ارتقای نمای بصری شهر و افزایش سرانه عمومی فضای سبز، همزمان با شروع سال نو کاشت گونه‌های جدید نشاء بهره در سطح منطقه اغاز شد.

وی در ادامه افزود: بوستان احدزاده، خیابان آیت، خیابان فرجام و محله نارمک از جمله نقاط کاشت ذرخت و درختچه است و بزرگراه شهید باقری، گلجای‌های سطح منطقه و بوستان‌های حاشیه بزرگراه‌ها از جمله نقاط کاشت نشاء بهاره است.

ناصحی در ادامه با اشاره به نصب برج نوری در بوستان‌های  منطقه4 گفت: به منظور بهبود وضعیت روشنایی و تامین هر چه بیشتر امنیت بوستان‌ها نصب برج نوری در بوستان‌های سطح منطقه در دستور کار قرار گرفت.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 نصب سومین میله پرچم بلند در بزرگراه شهید بابایی را از دیگر اقدامات این معاونت عنوان کرد و گفت: به همت اداره زیباسازی منطقه و با توجه به نصب دو میله پرچم دربزرگراه شهید زین‌الدین، سومین پرچم سرافراز جمهوری اسلامی ایران به بلندای 57 متر در بزرگراه شهید بابایی نصب واکران شد.

وی خاطر نشان کرد: این میله پرچم شامل 12 تکه 6 متری بوده که برای ایستایی آن، فونداسیونی به ابعاد 4×3.30×3 متر با سیستم بالابری پرچم به صورت برقی وریلی- اتومات به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: لایتبل ، یبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار