معاون فنی و توسعه ورزش و جوانان مازندران گفت: ورزشکاران مازندرانی از ابتدا سال 93 تاکنون موفق به کسب 35 مدال شدند.

هاشم جمشیدپناه درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: از ابتدا سال 93 که تاکنون 37 روز سپری شد ملی پوشان زن و مرد مازندرانی موفق به کسب 35 مدال جهانی، آسیایی و بین المللی شدند.

معاون فنی و توسعه ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه تقریبا هر یک روز ورزشکاران مازندرانی موفق به کسب مدال شدند، تصریح کرد: از این تعداد مدال کسب شده سه مدال جهانی، سه مدال آسیایی و 29 مدال بین المللی است که توسط ملی پوشان زن و مرد مازندرانی در رشته های مختلف ورزشی برای ورزش کشور کسب شد.

وی با اشاره به حضور 300 ورزشکار مازندرانی در اردوی انتخابی تیم ملی در رشته های ورزشی در سال گذشته ابراز داشت: در سال 92 ورزشکاران مازندرانی موفق به کسب 231 مدال شدند.

جمشیدپناه افزود: از مدال های کسب شده توسط ورزشکاران مازندرانی در ترکیب تیم ملی 110 مدال جهانی و آسیایی و 131 مدال بین المللی بوده است.

وی مهترین برنامه ورزش مازندران در رقابت ورزشکاران مازندرانی در بازی های آسیایی 2014 اینچوان کره جنوبی خبر داد و اظهار داشت: ورزشکاران مازندرانی سهم به سزایی در موفقیت ورزش کشور دارند و امیدواریم شهریورماه در مسابقات آسیایی کره جنوبی شاهد موفقیت ملی پوشان مازندرانی در نواختن سرود ملی و اهتزاز پرچم کشورمان باشیم.

معاون فنی و توسعه ورزش مازندران در پایان درگذشت دو عزیز پیشکسوت ورزش استان را به جامعه ورزش و خانواده این عزیزان تسلیت گفت و ضمن ابراز همدردی خاطر نشان کرد: مرحوم علی شمشمانی و محمد اسماعیلی از پیشکسوتان بااخلاق ورزش استان بودند که جوانمردی و مردانگی شان موجب جایگاه بسیار خوب در بین ورزشکاران شد./ب

برچسب ها: کسب ، مدال ، مازندرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.