معاون عمرانی استاندار زنجان بر لزوم توجه به استفاده از سرمایه‌گذاران خصوصی در بخش توسعه‌ای استان زنجان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛معاون عمرانی استاندار زنجان در مراسم درخت‌کاری جنوب زنجان گفت: تفرجگاه‌های شهر زنجان در هشت سال گذشته دچار توقف و رکود بوده است.

رحمتی افزود: اقدامات صورت گرفته برای رشد و توسعه سایت‌های تفریحی و طبیعی استان و شهر زنجان همچون گاوازنگ و زنجانرود که برای توسعه مکان‌های گردشگری مردم زنجان طرح‌ریزی شده بود طی هشت سال گذشته دچار رکود بوده است.

وی به ظرفیت‌های سایت سلمانلو در جنوب زنجان اشاره و تصریح کرد : حوزه آبخیز سلمانلو دارای مناظر طبیعی مناسبی است و ظرفیت خوبی برای رشد و توسعه دارد.

معاون عمرانی استاندار زنجان ادامه داد: تاخیر زیادی در تجهیز زیرساخت‌های این سایت صورت گرفته است و امید است با همکاری مردم و مسئولان نسبت به توسعه این منطقه اقدام کنیم و همچنین باید نسبت به جلب مشارکت‌های مردمی برای توسعه آن بهره گرفت.

رحمتی از تهیه فاز صفر این مجموعه خبر داد و تاکید کرد: محدودیت های اعتباری در دولت داریم و برای توسعه عمرانی شهر زنجان باید از بخش خصوصی بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه در مساحتی معادل 200 هکتار طراحی و اجرایی می‌شود و برای استفاده مردم شهر زنجان و مسافران استان مورد استفاده قرار خواهد گرفت تاکید کرد : باید از شیوه‌های دیگر برای جذب اعتبار استفاده کنیم و راهی جز استفاده از سرمایه‌گذاران در بخش توسعه‌ای استان نداریم.

معاون عمرانی استاندار زنجان خاطر نشان کرد :این پروژه به نوعی بزرگ‌ترین پروژه استان در بخش تفریحی و گردشگری خواهد بود و فراخوان جذب سرمایه‌گذار آن صورت گرفته است./ب



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.