کمپانی برادران وارنر"زاک اسنایدر" را به عنوان کارگردان فیلم"گروه عدالت" معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از ورایتی؛ بعد از سا‌ل‌ها انتظار، بالاخره کمپانی "برادران وارنر" برنامه‌اش برای دور هم جمع کردن ابر قهرمان‌هایش، دور هم را تایید کرد.

 کمپانی "برادران وارنر" با معرفی "زاک اسنایدر" به عنوان کارگردان، مهر تاییدی بر ساخت دنباله فیلم‌های ابر قهرمانانه خود زد. "گروه عدالت" به کارگردانی "زاک اسنایدر" دنباله "مردی از جنس فولاد" (به کارگردانی"اسنایدر") و همچنین فیلم "بتمن در مقابل سوپرمن" خواهد بود. فیلمنامه این فیلم در حال نوشتن است.



"گروه عدالت" هنوز تاریخ مشخصی برای اکران خود ندارد، گرچه "بتمن در مقابل سوپرمن" قرار است ششم می2016 روی پرده سینماها برود.
برنامه "برادران وارنر" برای ساخت "گروه عدالت" مثل فیلم "انتقام جویان" کمپانی دیزنی است که تمامی قهرمانان مارول را گرد هم جمع کرد. "گروه عدالت" گلچینی از ابر قهرمان‌های دنیای DC را در خود دارد. "سوپرمن"، "بتمن" و "واندر وومن" از شخصیت‌های اصلی این فیلم هستند.

"هندی کاویل: شخصیت قبلی خود را در فیلم "سوپرمن-بتمن" بازی خواهد کرد و "بن افلک" در نقش "بتمن" و "گان گاروت" در نقش "واندر وومن" ظاهر خواهند شد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: کمپانی ، برادران ، وارنر ، عدالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار