نماینده و مشاور سرمایه‌گذاران ایتالیایی با پیشنهاد خواهرخواندگی یکی از شهرهای ایتالیا با تبریز گفت: علاقه‌مندیم تبریز با شهر بولونیای ایتالیا خواهرخوانده شود‌.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، جرجیو مونگادی در دیدار هیئت سرمایهگذاری ایتالیایی با شهردار تبریز با پیشنهاد خواهر خواندگی یکی از شهرهای ایتالیا با تبریز اظهار کرد: علاقهمندیم تبریز با شهر بولونیای ایتالیا خواهر خوانده شود تا زمینه تبادلات اقتصادی و فرهنگی از این طریق تقویت شود.

جرجیو مون گادی ضمن تقدیر از دستاندرکاران تشکیل این جلسه اظهار داشت: با تبلیغاتی که در اروپا از وقایع ایران صورت میگیرد ارزیابی ناقص و خلاف واقعی به دست میآید و آشنایی با زمینههای همکاری و مشارکت با شهر زیبایی همچون تبریز میتواند اتفاقات بزرگی را در تجارت و سرمایهگذاری رقم زند.

وی در ادامه از بازدید خود و آشنایی با طرح شهرک سلامت تبریز گفت و افزود: پروژه شهرک سلامت تبریز و دیگر پروژههای جالب در تبریز برای سرمایهگذاران ایتالیایی مورد توجه خواهد بود و علاقهمندیم در این زمینه اسباب سرمایهگذاری را فراهم کنیم.

رئیس شورای شهر تبریز نیز ضمن خوش آمدگویی به هیئت ایتالیایی گفت: شورای اسلامی شهر به عنوان پارلمان محلی در تبریز تسهیلات ویژهای برای حضور سرمایهگذاران خارجی در نظر گرفته است و بروکراسیهای اداری را به حداقل رسانده است.

شهرام دبیری افزود: به طوری که با اعطای بستههای مختلف سرمایهگذاری و بدون اخذ عوارض و با واگذاری زمین، از سرمایهگذار هیچ مبلغی اخذ نمیشود و در صورت توافق میتوان سهم سرمایهگذار را در طرحهای مشارکتی بزرگ در تبریز نیز افزایش داد تا از این طریق سرمایهگذاران در هر حوزهای که علاقهمند باشند به راحتی بتوانند سرمایهگذاری کنند.
 
 
انتهای پیام/

 

برچسب ها: خواهر ، خواندگی ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.