ریيس کنگره بين المللي سوء مصرف الکل از برگزاری نخستین کنگره بین المللی سوء مصرف الکل از 31 اردیبهشت تا دوم خرداد و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد .

دکتر رضا افشاری در گفتگو با  خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،با اعلام اينکه شرکت در اين کنگره براي گروه هاي هدف 13 و نيم امتياز بازآموزي دارد افزود : در حال حاضر نام نويسي در سامانه کشوري بازآموزي به نشاني www.ircme.irبراي گروه هاي هدف پزشکي و پيراپزشکي آغاز شده است .

وی متخصصین قلب و عروق ، چشم پزشکی ، داخلی ، پوست ، دندانپزشکی ، روانپزشکی ، مغز و اعصاب ، غدد درون ریز و متابولیسم ، کلیه و مجاری ادراری ، سم شناسی پزشکی و بیوشیمی را از جمله گروه های هدف برشمرد و افزود : این کنگره با مشارکت جامعه سم شناسي آسيا و اقيانوسيه و با حضور بيش از 500 نفر از پزشکان ، متخصصان ، پژوهشگران و صاحبنظران ایران و نیز کشورهاي عراق ،‌ سوريه ، افغانستان ، نيوزيلند ، مالزي ، تايوان ، آمريکا ، انگلستان و کويت برگزار مي شود .

ریيس مرکز تحقيقات اعتياد دانشگاه علوم پزشکي مشهد تبيين جايگاه کشورمان در مسایل علمي ، آشنايي با دستاوردهاي جديد ، ايجاد بستر مناسب برای تبادل دانش میان اساتيد داخلي و خارجي و نیز تدوين برنامه آموزشي مدون را از جمله اهداف اين کنگره برشمرد وگفت : ‌بر اساس برنامه ريزي ها در اين کنگره 45 ميهمانان داخلي و خارجي از کشورهاي نيوزلند ، آلمان ، آمريکا ، چين ، هند ، انگلستان ، سريلانکا ، هلند ، پاکستان ، کانادا و روسيه سخنراني خواهند کرد .

‌به گفته وی الکل و اختلالات روانپزشکی و روانشناختی ، الکل و علوم و فناوري هاي شناختي ، الکل و مشکلات اجتماعی ، الکل و پزشکی قانونی ، اپیدمیولوژی سوء مصرف الکل ، پیشگیری از مصرف الکل ، الکل و بارداری و شیردهی ، الکل و سوء مصرف سایر مواد اعتیاد آور از جمله محورهاي اين کنگره به شمار مي رود .

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآوری کرد : پزشکان ، متخصصان ، پژوهشگران و صاحبنظران و علاقمندان می توانند برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در باره این کنگره بین المللی به نشانيwww.mums.ac.ir/Cong-alcoholabuse مراجعه کنند .

انتهای پیام/

برچسب ها: کنگره ، سوء ، مصرف ، الکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.