"مرجانه گلچین" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نمایش خانگی راهی مناسب برای آشتی مردم با "سینما" است/از تکراری شدن به شدت گریزانم

بازیگر مجموعه نمایش خانگی "شاهگوش" از مزیت‌های نمایش خانگی و بازیگری گفت.

"مرجانه گلچین" بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: از سال 67 که با سریال "آینه" به طور جدی وارد عرصه‌ تلویزیون شدم، زمزمه‌های خوشایندی درباره‌ی بازی خود از عوامل پشت صحنه‌ی سریال می‌شنیدم که باعث ایجاد انگیزه‌ی مضاعف در من شد.

وی افزود: از همان ابتدا می‌دانستم که برای گرفتن نتیجه‌ مطلوب و کسب موفقیت در هر کار باید تمام انرژی خود را به کار گیرم و به طور جدی تلاش کنم، همچنین منتظر روزی بودم که زحماتم نتیجه دهد، اما هیچ گاه فکرش را نمی‌کردم که به این اندازه مورد لطف مردم واقع شوم.

ستاره‌ زن تلویزیون ضمن تشکر از آقایان افخمی و عطاران برای بازگرداندن دوباره‌اش به تلویزیون گفت: "زیر زمین" بازگشت دوباره‌ام به تلویزیون و "بزنگاه" نقطه‌ای عطفی در کارهایم به شمار می‌آید.

گلچین در خصوص کم رنگ شدن حضورش در سینما اظهار داشت: پس از بازگشت ایران و فاصله گرفتن از دوران جوانی دیگر پیشنهاد خوبی در حوزه‌ی سینما بر من شد و دلیل آن هم توجه زیاد به ستارگان جوان در سینما است، در حالی که از سنین میان سالی می‌توان نقش‌های ممتازی را در آورد.

وی با تاکید بر ضرورت شخصیت پردازی‌های جدید در فیلم نامه‌ها جهت رهایی از تکرار خاطرنشان کرد: نقش‌هایی که بازی کرده‌ام با وجود داشتن نقاط مشترک زیاد شبیه هم نیستند، زیرا اگر دو نقش کاملا شبیه هم باشد مخاطب دل زده می‌شود و از آن استقبال نمی‌کند.

گلچین ضمن قدردانی از تمام منتقدان و هواداران اظهار داشت: به دنبال نقش‌های نو و ناب هستم و از تکراری شدن به شدت گریزانم.

این بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون اهمیت کیفیت تولیدات شبکه نمایش خانگی گفت: تولیدات شبکه نمایش خانگی رابطی میان سیما و تلویزیون است و اگر این تولیدات بتواند افزون بر نزدیک کردن مخاطب به آثار فرهنگی نکات اخلاقی و انسانی را به نمایش بگذارد، بسیار مناسب و خوشایند خواهد بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در "شاهگوش" این اتفاق افتاد و این مجموعه علاوه بر جذب مخاطبان زیاد، رضایتمندی آنان را نیز به همراه داشته است.

بازیگر سریال "شاهگوش" با بیان اینکه موضوعاتی در آثار نمایش خانگی مطرح می‌شود که گاه در سایر رسانه‌ها نمی‌توان مطرح کرد اظهار داشت: مزیت نمایش خانگی نسبت به سینما این است که با صرف وقت کم و هزینه‌ی اندک اعضای خانواده دور هم جمع می‌شوند و از یک محصول فرهنگی استفاده می‌کنند. البته افرادی معتقدند که فیلم را باید در سینما دید اما به نظر من در روزهایی که مردم به نوعی با سینما قهر کرده‌اند، تولیدات نمایش خانگی راه خوبی برای آشتی آن‌ها است.

وی در خصوص روند ادامه‌ی مجموعه‌ی "شاهگوش" خاطرنشان کرد: داستان فیلم بر محور خانواده‌ای که سرپرستشان به قتل رسیده و در پی قاتل آن هستند، پیش می‌رود و در هر قسمت پیشامد‌های یک زندگی طبیعی به تصویر کشیده می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: نمایش ، خانگی ، سینما ، بازیگر ، نقش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار