فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: فروردین ماه امسال 156 فقره پرونده تخریب در آذربایجان غربی تشکیل شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از کاهش 9 درصدی برخوردار است.

یوسفعلی ابراهیم‌پور در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: فروردین ماه امسال 156 فقره پرونده تخریب در آذربایجان غربی تشکیل شده که با حضور به موقع یگان حفاظت شاهد کاهش 9 درصدی پرونده‌های تخریب نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته هستیم.

وی از دستگیری 37 نفر متخلف و متصرف منابع طبیعی در فروردین ماه امسال خبر داد و یادآور شد: بیشترین دستگیری مربوط به شهرستان سردشت با 19 نفر دستگیری است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی ادامه داد: فروردین ماه سال 93، سه دستگاه وسیله نقلیه و تجهیزات خودرویی در آذربایجان غربی توقیف شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ حفاظت از منابع ملی در جامعه نهادینه شود، ابراز داشت: گزارشات مردمی در آذربایجان غربی از طریق تلفن 1504 نسبت به فروردین ماه سال گذشته حدود 39 درصد افزایش تماس وجود داشته است.

ابراهیم‌پور در پایان تصریح کرد: یگان حفاظت آذربایجان غربی به طور شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌ها و پیشنهادات عموم مردم در رابطه با تخریبات، تصرفات، آتش‌سوزی، چرای غیرمجاز، قاچاق چوب‌های جنگلی و موارد مرتبط با منابع ملی از طریق تلفن 1504 و یا پست الکترونیک به آدرس yeganwaz@mail.com استز/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.