مسئول امور خوابگاه های دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: حدود سه‌هزار دانشجوی دانشگاه‌ رازی در خوابگاه‌های دولتی دانشگاه سکونت دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

کامران مهرجو ، گفت: دانشگاه رازی کرمانشاه در دو بخش دختران و پسران خوابگاه های دولتی دارد که در حال حاضر در اختیار دانشجویان غیر بومی این دانشگاه قرار دارند.

وی ادامه داد: خوابگاه های پسران دانشگاه رازی در دو قسمت پردیس دانشگاه رازی با نام خوابگاه شهید اشرفی اصفهانی و در قمست پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی با نام خوابگاه شهید مطهری قرار دارند.

مهرجو افزود: در قسمت خوابگاه پسران شهید اشرفی اصفهانی دانشگاه رازی 6 بلوک ساختمانی با ظرفیت حدود یک هزار دانشجو وجود دارد و همچنین ظرفیت خوابگاه پسرانه شهید مطهری نیز 240 نفر است.

این مقام مسئول در دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: در بخش دختران نیز دانشگاه رازی در محل پردیس خود خوابگاه‌های کوثر یک تا پنج را دارد که ظرفیت هرکدام از این خوابگاه ها 270 نفر است. دو خوابگاه شهید مفتح و شهید بهشتی ویژه دختران نیز داریم که ظرفیت خوابگاه شهید مفتح 200 نفر و خوابگاه شهید بهشتی 240 نفر است.

وی یادآور شد: در مجموع خوابگاه های دولتی دانشگاه رازی برای پسران و دختران ظرفیتی حدود سه هزار دانشجو را دارد.

مسئول امور خوابگاه های دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: بخش قابل توجهی از دانشجویان این دانشگاه نیز در خوابگاه های خودگردان تحت نظارت دانشگاه رازی به سر می‌برند./ز

برچسب ها: کرمانشاه ، پسر ، سه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.