سخنگوی وزارت آموزش و پرورش شهر تهران گفت: فرهنگیان رسمی و پیمانی شهر تهران نسبت به درخواست نقل و انتقالات خود که بر اساس نیاز مبدأ و نیاز مقصد صورت می‌گیرد از 11 اردیبهشت اقدام نمایند.

مسعود ثقفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقل و انتقالات نیرو‌های فرهنگی گفت: شیوه نامه نقل  و انتقالات نیرو‌های رسمی و پیمانی بین مناطق تابعه‌ی شهر تهران با هدف ایجاد توازن و رفع کمبود نیروی انسانی شاغل در واحد‌های آموزشی و همچنین تأمین رضایتمندی و افزایش بهره وری نیروی انسانی ، با رعایت ضوابط و مقررات مربوط صادر شد.

وی با اشاره به شیوه ثبت نام اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند پس از دریافت کد فعال‌سازی از مدیر آموزشگاه‌ یا امور اداری www.enteghalat.com منطقه به سایت مراجعه نمایند.

ثقفی در ادامه تصریح کرد: هر یک از متقاضیان مجاز به انتخاب 3 منطقه به ترتیب اولویت بوده و انتقال بر اساس عدم نیاز در مبدأ و نیاز در مقصد و براساس پایه تحصیلی و جنسیت صورت می‌پذیرد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در پایان با اشاره به زمان ثبت نام خاطر نشان کرد: مهلت ثبت نام متقاضیان از 11اردیبهشت الی 25 خرداد است و نتیجه قطعی نقل و انتقالات در تاریخ 15 تیر اعلام خواهد شد.

به گفته‌ی وی متقاضیان باید تا پایان شهریور 93 حداقل 5 سال سابقه استخدام رسمی یا پیمانی داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رعایت ، مربوط ، مجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار