دبیر مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: 35 میلیارد ریال برای توسعه فضاهای فرهنگی، ورزشی و مناطق گردشگری شهرستان نمین اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ کمال‌الدین پیرمؤذن دیروز در نشست با مسئولان شهرستان نمین اظهار داشت: 10 میلیارد ریال از این مبلغ صرف تکمیل ساختمان فرهنگی،‌ هنری نمین شده و عملیات اجرایی این طرح نیز به زودی آغاز می‌شود.

وی گفت: 15 میلیارد ریال از این مبلغ نیز صرف تعریض محور اردبیلآستارا می‌شود تا یک حرکت جدی را در رونق جاذبه‌های گردشگری در این منطقه شاهد و ناظر باشیم.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه پنج میلیارد ریال از این اعتبار صرف تکمیل طرح فرهنگسرای عنبران شده و به همین میزان مبلغ نیز به تکمیل مجتمع فرهنگی ننه‌کران اختصاص پیدا می‌کند، خاطر نشان کرد: ‌تلاش و جدیت ما بر این است تا در یک حرکت تحولی بتوانیم سرمایه‌گذاری‌های اساسی و جدی را شاهد و ناظر باشیم چرا که توسعه شهرستان نمین قلب تحول‌آفرینی در مرکز استان به شمار می‌رود.

پیرمؤذن با بیان اینکه این شهرستان با وجود ظرفیت‌های خوب علمی، ‌تحقیقاتی و پژوهشی همچنان از استقرار واحد دانشگاه آزاد بی‌نصیب است، افزود: ‌تلاش ما بر این است تا به زودی واحد دانشگاه آزاد این شهرستان در کنار سایر مجتمع‌های آموزشی و دانشگاهی برقرار باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده بخش عظیمی از تلاش و جدیت ما در قالب مجمع نمایندگان استان اردبیل بر این است تا فضاهای فرهنگی، تفریحی و ورزشی که در سلامت و نشاط نسل آینده مؤثر است، تقویت شده و توسعه پیدا کند.

وی یادآور شد: ما علاوه بر این طرحها تکمیل طرحهای نیمه‌تمام در این شهرستان به ویژه ساخت بیمارستان 64 تختخوابی نمین را به جد پیگیری می‌کنیم و امیدواریم مقدمات اجرای آن فراهم آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.