شبكه چهار سيما با هدف معرفي تازه‌هاي نشر و رونق كتابخواني، بيست‌وهفتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران را از 10 ارديبهشت در برنامه‌هاي"كارنامه"، "ارديبهشت "و "بهشت دانايي"پوشش مي دهد .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، گروه معارف و انديشه ديني اين شبكه در طول برگزاري نمايشگاه مزبور، برنامه "كارنامه" را در دو زمان 30 و 45 دقيقه‌اي صبحگاهي و عصرگاهي روي آنتن مي‌برد.
 
اين برنامه در طول برگزاري نمايشكاه كتاب با مسئولان امر ، ناشران، نويسندگان، مترجمان، بازديدكنندگان و ... در استوديوي شبكه چهار واقع در مصلي تهران گفت‌وگو مي‌كند و تازه‌هاي نشر و اخبار جديد نمايشگاه را نيز انعكاس مي‌دهد.
 
ياد آور مي‌شود: «كارنامه» را محمود فاتحي تهيه و فائزه نعمتي اجرا مي‌كند.
 
همچنين گروه اجتماعي با برنامه نيمروزي «ارديبهشت»، هر روز به مدت 15دقيقه، تصويرگر گزارش كلي از رويدادها و حضور علاقه‌مندان در نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران است.
 
همچنين برنامه شبانگاهي و زنده «بهشت دانايي» هر شب در مدت زمان 60 دقيقه، براي نقد، بررسي و تحليل موضوعاتي چون، جايگاه و تأثير نمايشگاه كتاب، مشكلات نشر در ايران، تبليغات و توزيع كتاب، قانون كپي رايت و معرفي كتاب با محتواي دين – انقلاب اسلامي و دفاع مقدس، مرجع و دانشنامه‌ها و ... به روي آنتن مي‌رود.
 
گزارش‌هايي جذاب و ديدني از حضور نام‌آوران علوم مختلف، هنرمندان و بازيگران تلويزيون و سينما، از جمله آيتم‌هاي ويژه اين برنامه شبانگاهي است.
 
تهيه پلي بك و گزارش از غرفه‌هاي خارجي نمايشگاه، رونمايي كتاب، تريبون آزاد، مسابقه عكاسي، نشست‌هاي تخصصي، دفترهاي نظر سنجي ناشران و ... مثال زدني‌ست و پخش آن از آنتن شبكه فرهيختگان پسنديده است.
 
"بهشت دانايي" با اجراي رشيد كاكاوند و مهسا ملك مرزبان و تهيه‌كنندگي عليرضا حائري، براي گروه معارف و انديشه ديني توليد و پخش مي‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، استودیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا امیری
۱۱:۲۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام
از اساتید دانشگاه آزاد علوم تحقیقات رشته مهندسی و مدیریت ساخت دعوت کنید که کتابهای زیادی نوشتند.
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی امیری
۱۶:۴۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام دکتر مهدی روانشادنیا کتابهای زیادی در زمینه عمران نوشته است جهت مصاحبه در شبکه چهار دعوت کنید عالیه.