سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری مجمع سراسری مسئولان و مدیران ادارات کل این سازمان در اواخر ماه جاری در تهران خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسن ربیعی اظهار داشت: پنجمین مجمع سراسری مسئولان و مدیران ادارات اوقاف و امور خیریه در روزهای 30 و 31 اردیبهشت در مجتمع فرهنگی آدینه تهران برگزار خواهد شد.

 وی گفت: در این همایش همچنین، مسئولان واحدهای بهره وری اقتصادی، فرهنگی، حقوقی، ثبتی، توسعه مدیریت، روابط عمومی، بازرسی، مالی، فناوری، حراست و روسای ادارات شهرستان ها و دفاتر نمایندگی حضور خواهند داشت.

 به گفته سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه، تبیین برنامه های تحول اقتصادی موقوفات با توجه به نامگذاری سال 93 به سال اقتصاد، فرهنگ و مدیریت جهادی، از مهم ترین راهبردهای این نشست به شمار می رود.

ربیعی خاطرنشان کرد: تشریح روند نحوه انتشار اوراق وقف در سال جاری در سراسر کشور براساس نیازهای منطقه ای و بررسی نحوه تعامل و ارتباط با موسسات خیریه از دیگر محورهای پنجمین مجمع سراسری مسئولان و مدیران سازمان اوقاف و امور خیریه در اردیبهشت ماه جاری است.

همچنین تبیین و تشریح اولویت های برنامه های سال جاری توسط معاونین و مدیران کل ستادی، ارائه گزارش موقوفات حوزه های علمیه در این مجمع مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان متذکر شد، پنجمین مجمع سراسری مسئولان و مدیران سازمان با تجلیل از مدیران، معاونان و کارکنان برتر درسال 92 و برنامه نوروزی آرامش بهاری در روز 31 اردیبهشت در تالار آئینه به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: همایش ، اوقاف ، سراسری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار