مدیر کل اداره کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران گفت: طی فراخوانی بالغ بر چهارصد و شصت هزار آثار مختلف هنری از طرف شهروندان به جشنواره آموزشی و ترویجی مشکات راه یافته است.

به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ابوالفضل رفیع در اختتامیه دومین جشنواره مشکات محیط زیست که در ساختمان شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد با بیان این مطلب افزود: جشنواره آموزشی ترویجی مشکات یکی از جشنواره‌هایی است که با موضوعات شهری برگزار می شود و در این جشنواره ما از عموم شهروندان درخواست کریم که آثار هنری خود را دررشته‌های هنری مختلف که دارای یک پیام آموزشی باشند تهیه و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال 92 جشنواره آموزش ترویجی مشکات در دوازده محور برگزار شد اظهار داشت: در سال 93 این جشنواره در بیست محور برگزار می‌شود که با دریافت ایده‌ای شهروندان بتوانیم در شهر تهران شرایط زیستی مناسبی را ایجاد کنیم.
رفیع خاطر نشان کرد: در بخشهای مختلف جشنواره مشکات بیش از 300 نفر از افراد شرکت کننده برگزیده شدند و امروز در محور محیط زیست شهری از 33نفر از برگزیدگان تجلیل خواهیم کرد.


* 25 درصد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره مربوط به حوزه محیط زیست بوده است

رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار گفت: بیشترین مشارکت شهروندان در حوزه محیط زیست شهری بویژه آلودگی شهرها بوده است.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ابوالفضل شاعری با اشاره به اینکه صد هزار اثر ارسال شده به جشنواره مشکات در حوزه محیط زیست شهری بوده است اظهار داشت: مدیران مدیریت شهری براساس این نظرسنجی و مشارکت شهروندان تصمیم گیری‌هایشان را بر اساس این دو اولویت اختصاص خواهند داد.
شاعری اظهار داشت: این جشنواره در دوازده محور محیط زیست، مدیریت پسماند، مدیریت منابع آب، فضای سبز و حوزه‌‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار شده است که هدف اصلی آن آموزش و توانمند سازی شهروندان برای اداره مدیریت شهر تهران است.

انتهای پیام/




برچسب ها: مشکات ، محور ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار