بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان و تماس‌های مکرر فدراسیونی‌ها، فرهاد ظریف بله بازگشت را گفت و نامش را به طور رسمی در ترکیب تیم ملی قرار داد.

فرهاد ظریف در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در طول این مدت تماس‌های بسیار زیادی از محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال کشورمان داشتم که در آخر نتوانستم به وی جواب نه بدهم.
 


لیبرو‌ی تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: در این تماس‌هایی که از سوی شخص اول والیبال ایران با من گرفته شد متوجه شدم که داورزنی تا چه حد پیگر بازیکنان و والیبالیست‌هاست، در تمام این زنگ‌زدن‌ها فقط از من خواست تا به تیم ملی بازگردم حتی از شرایط نا مساعد کنونی‌ام برایش گفتم اما از من خواستند که پس از به دست آوردن بهبودی به تیم ملی بازگردم.
 
وی در ادامه یاد آور شد: به خاطر عمل جراحی که از ناحیه کمرم داشتم حدود 20 روز احتیاج دارم که دوران نقاهتم را طی کنم با توجه به صحبت‌های انجام شده وقتی از من خواستند تا نامم در لیست تیم ملی باشد قبول کردم.
 


ظریف افزود: در حال حاضر در تمرینات تیم ملی لیبرو‌های خوب و آماده‌ای حضور دارند که آینده آنها درخشان خواهد بود نام من را در لیست تیم ملی قرار دادند تا در صورت بروز مشکل به کمک تیم ملی والیبال بروم.
 
وی گفت: من در والیبال متعلق به خودم نیستم چون سرباز مملکت هستم و هر زمان که والیبال به حضورم احتیاج داشته باشد باید به آن در حد توانم کمک کنم.
 
لیبروی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که آیا برای این بازگشت مجدد به تیم ملی، خداحافظی هم در نظر گرفته‌اید؟ گفت: قبل از حضور مجدد در تمرینات تیم ملی به طور قطع با اسلوبودان کواچ و محمدرضا داورزنی جلسه‌ای خواهم داشت و تمامی شرایط را با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم چون من پس از پایان لیگ دیگر فرصت نکردم تا با داورزنی به طور شخصی جلسه‌ای داشته باشم و نیاز دارم که در صحبت‌های رودرو با وی تمامی موارد و مسائل را بسنجم البته این موضوع به معنای قرار دادن شرایط خاص برای بازگشتم به تیم ملی نیست می‌خواهم در مورد خانواده‌ام و شرایط زندگی شخصی‌ام با آنها صحبت کنم و به نوعی راهکار بخواهم.
 


ظریف در خصوص عمل جراحی که انجام داده است، گفت: مصدومیتی نداشتم که بخواهم در خصوصش کار پزشکی انجام دهم اما سال‌ها بود که در ناحیه کمرم غده‌ای وجود داشت که اذیتم می‌کرد قصد داشتم در طول سال‌های قبل با عمل جراحی مشکلم را حل کنم که برنامه‌های تیم ملی و درگیری اردوها این اجازه را برای من نمی‌داد که در این خصوص اقدام کنم پس از پایان مسابقات باشگاهی فرصت انجام عمل جراحی برایم فراهم شد و این کار را انجام دادم.
 
وی تصریح کرد: طبق نظر پزشک جراحم باید 20 اردیبهشت بخیه‌هایم را بکشم اگر اجازه نشستن به من بدهد به تهران خواهم آمد و با داور‌زنی و کواچ‌ تشکیل جلسه می‌دهم.
 


ظریف خاطرنشان کرد: قرار است،  تیم ملی 25 اردیبهشت امسال به اردوی تدارکاتی بلغارستان و صربستان اعزام شود به طور قطع نمی‌توانم همراه آنها بروم اگر پزشکم اجازه دهد ابتدا باید از تیم ملی (ب) کارم را شروع کنم و پس از رسیدن به شرایط مطلوب در تیم ملی (الف) کارم را دنبال کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بالاخره ، خودم ، متعلق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار