رئیس سازمان حج و زیارت گفت: خوشبختانه در هفته گذشته بیش از 98 درصد قسط دوم حج تمتع خود را پرداخت کرده‌اند.

سعید اوحدی در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   با اعلام این خبر گفت: با توجه به تصمیم خوبی که در سازمان حج و زیارت  گرفته شده است، پرداخت قسط دوم هزینه حج تمتع  از روز شنبه گذشته آغاز شده است و تاکنون آمار ها نشان می‌دهد که بیش از 98درصد زائرینی که قسط اول را پرداخت کرده‌اند نسبت به واریز قسط دوم اقدام کرده‌اند.
 
اوحدی در پایان با اشاره به اینکه ممکن است تعدادی از زائرین به هر دلیلی نتوانند قسط دوم را پرداخت نمایند خاطر نشان کرد: امیدواریم هیچ زائر عزیزی به دلیل پرداخت نکردن قسط دوم از  سفر جا  نماند اما در صورتی که ظرفیت های اعلام شده پر نشود، براساس تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده از بانک ذخیره اطلاعاتی که در مجموعه‌ی سازمان حج و زیارت و ادارات کل حج و زیارت استان‌ها داریم، بلافاصله از آنها استفاده می کنیم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: تمتع ، قسط ، هزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید حسین رضائی
۱۱:۲۲ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام به مسئولان سازمان حج و زیارت خواهشمندم تسهیلاتی برای کسانی که قادر به پرداخت نیستند ارائه نمایند . مادر بزرگ من مدت زیادی است برای تشرف به حج ثبت نام کرده و بسیار مشتاق این سفر است تا جایی که همش از زیارت خانه خدا صحبت می کنه ولی من از روزی می ترسم که اسمش در بیاد و این قسط دوم که میلیونی هم هست را نتونه پرداخت کنه . واااااای خدای من چی میشه . حتماً سکته می کنه .
آخرین اخبار