نایب رئیس شورای شهر شهریار از افتتاح سالن ورزشی چند منظوره شهید اشرف و محور ارتباطی شهرک تیسفون به جعفریه در این منطقه راس24 ساعت آینده خبر داد.

علی مهدوردر گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به نقش موثر نظارتی شورای شهر در ارتقا کمی و کیفی سطح خدمات شهری اظهار داشت: با استعانت از الطاف الهی و همیاری مسئولین ذیربط دو پروژه عمرانی ( سالن ورزشی چند منظوره شهید اشرف و محور ارتباطی شهر ک تیسفون به جعفریه ) در این منطقه درآستانه بهره برداری کامل قرار گرفته که تا فردا رسماً با حضور مسئولین افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه افزود: پروژه‌‌ی  سالن ورزشی شهید اشرف در زمینی به مساحت 1400 متر و با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال با زیربنای 480 متر مربع به منظور فعالیت‌های ورزشی متعدد اعم از فوتبال، والیبال، ورزشهای رزمی و انفرادی و ... در دو شیفت برای آقایان و خانمها آماده بهره برداری شده است.

مهدور در ادامه و در تشریح مختصات پروژه محور ارتباطی شهرک تیسفون به جعفریه تصریح کرد: با توجه به مسافت طولانی که بین دو شهرک وجود داشت تردد در این ناحیه را زمانبر نموده بود که پیرو تدابیر اتخاذ شده با بهره گیری از فضایی به مساحت 1200 متر مربع و 300 میلیون ریال اعتبار عملیات زیرسازی ، آسفالت کاری و تعبیه فضای سبز در آن اجرایی شد که با افتتاح آن فاصله تردد بین دو شهرک مورد اشاره به  حداقل ممکن کاهش پیدا خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری به منظور رشد و شکوفایی شهریار در حد توان و اختیارات نهایت تلاش و امکانات خویش را بکار خواهد بست تا رضایتمندی شهروندان شریف این منطقه به نحو هر چه مطلوبتری تامین شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیسفون ، اعتبار ، تدابیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار