۵۵ عنوان از آثار آیت‌الله موسوی‌اردبیلی در نمایشگاه کتاب تهران به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از قم، مدیر مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله موسوی‌اردبیلی با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۳۹۳ با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ اسلامی، دفتر تنظیم و نشر آثار آیت‌الله موسوی اردبیلی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرده و نسبت به عرضه آثار این مرجع تقلید اقدام کرده است.

وی افزود: مرکز نشر صراط در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ۵۵ عنوان اثر آیت‌الله موسوی‌اردبیلی در بخش عمومی این نمایشگاه نسبت به عرضه این آثار با ۵۰ درصد تخفیف به طلاب اقدام کرده است.

بهمن بابیزان، نمایشگاه بین‌المللی کتاب را فرصتی مناسب برای تعالی بخشیدن فرهنگ عمومی دانست و گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی است که بتوانیم سخنان رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشانیم.

وی به برنامه‌های مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله موسوی‌اردبیلی در سال‌جاری اشاره کرد و ادامه داد: برای برپایی نمایشگاه دائمی آثار این مرجع تقلید برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است که به زودی جمع‌بندی و محل این نمایشگاه اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال از آثار آیت‌الله موسوی‌اردبیلی در کشورهای منطقه اظهار کرد: ظرفیت صدور این کتب به نجف اشرف همچنان موجود است و طلاب و دانش‌پژوهان بسیاری از کتب «فقه القضا»، «فقه المضاربه»، «فقه الشرکه» و رساله عملیه عربی استقبال کردند.

مدیر مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله موسوی‌اردبیلی خاطرنشان کرد: کتاب «ره‌توشه» ایشان به زبان ترکی ترجمه شده و در ۲ هزار و ۵۰۰ جلد به جمهوری آذربایجان ارسال شد و با این اقدامات در تلاش هستیم بهار فرهنگ را در کشور تجلی بخشیم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.