دبیر فرهنگی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور گفت: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل لازم می‌داند از الهام چرخنده به دلیل اتخاذ مواضع انقلابی و پای‌بندی به ارزش‌های اسلامی، تقدیر و حمایت کند.

"میکائیل دیانی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه جریان روشن‌فکر سینمای ایران در سال‌های متمادی تمامیت‌خواهی کاملی نسبت به ارزش‌های‌شان دارند، گفت: هر زمان شخصی در جامعه سینمای ایران از ارزش‌های دفاع مقدس، انقلاب و حکومت جمهوری اسلامی دفاع کرد، مورد تخطئه جریان روشن‌فکر قرار گرفت.
 
وی افزود: شهاب حسینی، پرویز شیخ‌طادی، امین حیایی، قاسم ابوطالبی، مریلا زارعی و الهام چرخنده کسانی هستند که به دلیل علاقه‌مندی به نظام جمهوری اسلامی تحت فشار جریان روشن‌فکر قرار گرفتند.
 
دبیر فرهنگی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور ادامه داد: الهام چرخنده به دلیل ابراز علاقه و پیام تبریک به رهبر معظم انقلاب، مورد هجوم جریان روشن‌فکر قرار گرفت و آن‌‌ها به ماشین وی حمله بردند.
 
دیانی  اضافه کرد: رفتار فاشیست‌گونه این جریان روشن‌فکر نشان‌دهنده این است که این‌ها جایگاه اجتماعی و مقبولیتی در جمع مردم ندارند، و نشان‌گر عدم استدلال در کارهای‌شان است، که تنها به واسطه زور می‌خواهندکار خود را پیش ببرند.
 
وی ابراز داشت: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل لازم می‌داند از الهام چرخنده به دلیل اتخاذ مواضع انقلابی و پای‌بندی به ارزش‌های اسلامی، تقدیر و حمایت کند.
 
دبیر فرهنگی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور با اشاره به جایگاه فیلم ارزشی "چ" در سینمای ایران خاطرنشان کرد: از هنرمندانی که به نظام دلبستگی دارند، و به دلیل اقدامات جریان روشن‌فکر اعتقادات‌شان را بیان نمی‌کنند، می‌خواهیم که از الهام چرخنده حمایت کنند، و مستحکم وارد عرصه شوند و اعتقادات ارزشمندشان در عمل به منحصه ظهور بگذارند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۵۶ ۲۰ آبان ۱۳۹۳
با این مواضع,خانم چرخنده در نظرم شخصیتی صدچندان یافت.خدا توفیقشان دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
من هم درود میفرستم به بانو الهام چرخنده .
Germany
ناشناس
۰۱:۳۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
از چرخنده حمایت می کنیم .
آخرین اخبار