دور جدید اردوهای تیم ملی بوکس بزرگسالان در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی بوکس بزرگسالان که خود را برای بازی‌های آسیایی آماده می‌کند دور جدید تمرینات خود را در مجموعه ورزشی انقلاب از سرگرفتند قرار بود که در این دور از تمرینات، اردوی مشترکی در استان گلستان با حضور بوکسورهای این استان برگزار شود که به دلیل تسهیل رفت و آمد احتمالی ملی‌پوشان به سفارت برای امور مربوط به بلیت‌هایشان این اردو کنسل شد.

اکبر احدی، سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تیم ملی بوکس پس از 6 روز استراحت تمرینات خود را دوباره در مجموعه‌ی ورزشی انقلاب از سر گرفت. در حال حاضر حدود 22 بوکسور در تمرینات تیم حضور دارند و قرار است تا 22 اردیبهشت دو تیم مجزا که هر یک 6 بوکسور دارند به 2 تورنمنت روسیه و ازبکستان اعزام می‌شوند. 

وی تصریح کرد: حدود 10 بوکسور در اردو باقی می‌مانند که جواد شفیع مربی بدنساز تیم به آمادگی جسمانی و امور بدنسازی ‌آن‌ها خواهد پرداخت. 

احدی در خصوص تورنمنت‌های پیش‌روی تیم ملی در اردیبهشت عنوان کرد: ازبکستان یکی از کشورهای صاحب نام و قدرتمند در بوکس است که بدون شک تورنمنت حاضر در آن نیز سطح بالایی دارد و شرکت ملی‌پوشان در آن می‌تواند محک خوبی برای مشت زنان ما باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار