تاکنون نزدیک به 30 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند که این آمار در حال افزایش است.

حجت‌الاسلام و المسلمین میرمجید سید قریشی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: نشر و گسترش انديشه‌هاي استاد شهيد مرتضي مطهري در ميان جوانان به ويژه دانشگاهيان ارجمند، همواره از مطالبات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري مدظله بوده و جشنواره حكمت مطهر گامي در راستاي تحقق آشنايي و انس بيشتر دانشگاهيان با شخصيت و آثار و افكار استاد شهيد مرتضي مطهري است.

وی افزود: با توجه به اینکه معمولاً برگزاری اختتامیه جشنوار‌ه‌ها به معنای تعطیلی(هرچند  موقت) جشنواره‌ها هست و با عنايت به لزوم انس هميشگي دانشگاهيان عزيز با آثار و انديشه‌هاي استاد شهيد مرتضي مطهري و همچنين با توجه به كمبود بودجه فرهنگي، در برنامه‌ریزی هشتمین و نهمین جشنواره حکمت مطهر موضوع برگزاری اختتامیه منتفی گردیده و بر اين اساس جشنواره تا پایان سال تحصیلی یعنی حدود نیمه خرداد بدون وقفه ادامه پیدا خواهد. 

سيد قريشي تصريح کرد: تاکنون نزدیک به 30 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند که این آمار در حال افزایش است.

وي تصريح کرد : ششمین دوره مسابقه کتاب ماه مطهر براساس کتاب سیری در نهج‌البلاغه استاد شهید مرتضی مطهری همزمان با اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد و با عنایت به همزمانی این ایام با سالروز میلاد باسعادت امیرمؤمنان(ع) طراحی شده و تا نیمه خردادماه ادامه دارد.

همچنين دانشگاهيان ارجمند اطلاعات تکمیلی درباره برندگان را از پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به آدرس www.hekmatmotahar.com دريافت فرمايند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار