آیت‌الله نوری همدانی گفت: انقلاب اسلامی ایران در دنیا می‌درخشد و همه مستعضفان و مظلومان چشم امید به آن دارند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت‌الله نوری همدانی" پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از پرسنل وزارت دفاع با اشاره به ضرورت اعتقاد به معاد، اظهار داشت: یادآوری مرگ باعث نزدیکی انسان به خدا و ترک گناه و معصیت می‌شود.
 
وی، سعادت و شقاوت انسان را در گرو اعمال دانست و افزودد: اگر انسان دستورات الهی را در زندگی خود بکار گیرد، در دنیا و آخرت  سعادتمند شده و شرمنده اهل‌بیت‌(ع) نخواهد شد.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این‌که دنیا با نظم و تربیت خاصی آفریده شده، به خلقت انسان اشاره و تصریح کرد: خداوند نعمت‌ها و فرصت‌ها را در اختیار انسان قرار داده تا از آنها برای رسیدن به کمال استفاده کند.
 
این مرجع تقلید با بیان این که لحظه‌ای شک در اعتقادات باعث انحراف در عقیده و ایمان خواهد شد، ابراز داشت: اگر انسان به عظمت خداوند و نظم جهان هستی بنگرد، شناخت و معرفت او نسبت به خدای متعال افزایش یافته و شکرگزار نعمت‌ها خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: انسان باید مراقب اعمال و رفتار خود باشد، چرا که همه اعمال او در آخرت به نمایش در خواهد آمد و در شقاوت و سعادت او نقش بسزایی خواهد داشت.
 
حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی، امامت و ولایت را از اصول مسلم تشیع دانسته و با تاکید بر لزوم حفظ و پاسداری از انقلاب و نظام ولایی، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران در دنیا می درخشد و همه مستعضفان و مظلومان چشم امید به آن دارند.
 
وی در پایان، قم را خاستگاه انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: براساس روایات، معارف اهل بیت(ع) از قم به سراسر دنیا عرضه می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار