اين خبر را مدير شبكه قرآن و معارف در جلسه شوراي معارف اين شبكه با نهادهاي برگزار كننده مراسم اعتكاف اعلام كرد .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ جلسه شوراي معارف شبكه قرآن و معارف سيما با نهادهاي برگزار كننده مراسم اعتكاف در شبكه قرآن و معارف سيما برگزار شد.

در اين جلسه كه نمايندگاني از سازمان تبليغات اسلامي، مسجد مقدس جمكران، ستاد مركزي اعتكاف شهر قم، آستان مقدس حضرت عبدالعظيم(ع)، آستان قدس رضوي و نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه ها حضور داشتند، حسن گروسي مدير شبكه قرآن و معارف و دبير شوراي معارف سيما گفت: اعتكاف يكي از بركات نظام مقدس جمهوري اسلامي است و با توجه به حضور جوانان، دانشجويان و اقشار مختلف در اين مراسم براي پررنگ تر شدن هر چه بيشتر اين مراسم بايد نهادهاي برگزار كننده هم افزايي بيشتري با يكديگر داشته باشند تا به اين ترتيب اين مراسم هر چه باشكوه تر برگزار شود.
 
وي با تأكيد بر نقش رسانه ملي در ترويج و تبليغ مراسم معنوي اعتكاف آمادگي كامل معاونت سيما را براي پوشش هر چه بيشتر اين آيين مذهبي اعلام كرد و افزود: برنامه هاي رسانه و گروه هاي معارف درخصوص مراسم اعتكاف از ابتداي ماه رجب و با پخش تيزرها و ميان برنامه ها و مستندهاي توليد شده در شبكه هاي مختلف آغاز و در سه روز اعتكاف به اوج خود خواهد رسيد.
 
در پايان اين جلسه نمايندگان نهادهاي مختلف ضمن ارائه گزارشي از سالهاي گذشته از آمادگي خود جهت برگزاري اين مراسم معنوي خبر دادند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.