معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از شرکت سازنده، راننده و شرکت خصوصی مالک اتوبوس به مراجع قضایی شکایت خواهد کرد.

سید جعفر تشکری هاشمی در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به عیادت شهردار تهران ، رئیس شورای شهر و نیز مسئولین معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری ازمجروحین حادثه مسافر‌بری دربزرگراه آزادگان به خدمات رسانی شرکت شهر سالم به عنوان بخش فعال شهرداری تهران در زمینه‌هی درمانی از لحظات اولیه وقوع حادثه به آسیب دیدگان اشاره نمود و اظهار داشت: تمامی هزینه‌‌های درمان به آسیب‌دیدگان تا پایان لحظه درمان از سوی شهرداری پرداخت شده تا مراحل درمان هیچ فردی به واسطه مسائل موجود دربحث هزینه‌ای دچار مشکل نگردد.

وی همچنین انتقال مجروحین به بیمارستان درخواستی آنان و پرداخت هزینه‌های جراحی و خدمات ویژه دراین بیمارستان‌ها را نیز از دیگر اقدامات شهرداری تهران دردو روز گذشته عنوان کرد و افزود: هر چند جراحت بیشتر مجروحین سطحی بوده اما ارائه خدمات درمانی به بستری‌شدگان تا آخرین لحظه بهبودی تدام خواهد یافت.

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران با یادآوری اینکه تعدادکشته‌شدگان درصحنه حادثه 7 نفر بوده است به فوت یکی دیگر از حادثه‌دیدگن و پس از انتقال به بیمارستان اشاره نمود و افزود: ازاین تعداد 6 نفر خانم و 2نفر آقا بوده‌اند.

تشکری هاشمی تعدادمجروحین گزارش شده توسط اورژانس درصحنه حادثه را 24 نفر عنوان کردو اظهار داشت: ازاین تعداد 19 نفر در بیمارستان بستری شدند که به دلیل جراحت سطح برخی از افراد، تعداد بستری شدگان هم اکنون به 11 نفر کاهش یافته و جزدو یا سه نفر سایر آسیب‌دیدگان نیز امروز و یا فردا ترخیص خواهند شد.

وی در پایان ضمن اشاره به سرکشی از خانواده‌های متوفیان باتأکید براینکه شهرداری تهران از شرکت سازنده اتوبوس غیراستاندارد، راننده متخلف شرکت خصوصی دارنده این اتوبوسها از مراجع قضایی شکایت خواهد نمود خاطر نشان کرد: برخورد بامتخلفین حق مردم شهر بوده و این موضوع تا دست‌یابی به نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اقدامات ، هزینه ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
در نهایت که شرکت سازنده اتوبوس مقصر شناخته نشد با این اتوبوس های تحفه اش.
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا میرکیانی
۱۷:۳۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
دست شهرداری تهران درد نکند ولی ایشان نفرمودند که چه کسی باید از شهرداری شکایت کنه و چه کسانی در شهرداری باید پاسخگو باشند
این که شد مثل قضیه همان پرتغال فروشه
آخرین اخبار