معاون هوانوردي و امور بين الملل سازمان هواپيمايي كشوري از گسترش همكاريهاي حمل ونقل هوايي ايران و ايتاليا خبرداد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از سازمان هواپيمايي كشوري، محمد خداكرمي اظهارداشت: با توجه به اهميت توسعه روابط بين دو كشور ايران و ايتاليا در حوزه حمل و نقل هوايي، ايجاد ساز و كار مناسب و تسريع در روند همكاريهاي هوايي بين دو كشور، جلسه اي با حضور مقامات عالي رتبه شركت هواپيمايي اليتاليا، دبير اول سفارت ايتاليا در تهران و مقامات سازمان هواپيمايي كشوري تشكيل شد.

وي افزود: نمايندگان شركت هواپيمايي آليتاليا ضمن طرح نقطه نظرات خود و درخواست ارتقا سطح همكاري دو كشور از سازمان هواپيمايي كشوي ايران آمادگي خودشان را براي همكاري بيشتر با شركت هاي هواپيمايي ايراني در زمينه هاي گوناگون اعلام كردند.

معاون هوانوردي و امور بين الملل سازمان هواپيمايي كشوري افزود: در اين ديدار علاوه بر استفاده از ظرفيت هاي بالقوه در امر جابه جايي بار و مسافر، پيرامون افزايش پروازها، همكاري هاي فني و مهندسي، ارائه خدمات هوانوردي، تعميرات و سرويس دهي به هواپيماهاي ايراني، تامين قطعات هواپيما از كشور ايتاليا، تبادل دانش و اطلاعات در حوزه هاي هوانوردي بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

خداكرمي اظهاراميدواري كرد در آينده نزديك با به روز كردن يادداشت تفاهم حمل و نقل هوايي بين ايران و ايتاليا فضاي مناسب تري براي فعاليت شركت هاي هواپيمايي دو طرف و پاسخگويي به تقاضاي بار و مسافر در اين مسير فراهم شود.

وي با بيان اين كه هم اكنون در مجموع 6پرواز هفتگي توسط شركت هاي هواپيمايي ايراني و ايتاليايي برقرار است افزود: در نظر است در يادداشت تفاهمي كه در آينده نزديك به امضا خواهد رسيد تعداد پروازهاي دو كشور و همچنين شركت هاي هواپيمايي معينه افزايش يابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار