نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از سفر رییس جمهوری و اعضا هیات دولت در اوایل نیمه دوم اردیبهشت جاری به استان خبرداد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ احمد شوهانی  با اعلام این خبر  گفت: زمان دقیق سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به ایلام هنوز مشخص نشده اما آن چه قطعی است این سفر در اوایل نیمه دوم اردیبهشت جاری انجام خواهد شد.
وی افزود: در این سفر دکتر ˈحسن روحانیˈ به همراه اعضا کابینه و معاونان رییس جمهوری به ایلام سفر می کنند.
وی ادامه داد: مقدمات سفر رییس جمهوری و اعضا هیات دولت به ایلام در حال انجام است و در این زمینه با مسوولان استان هماهنگی لازم شده است.

وی اضافه کرد: مدیر ارشد ایلام و نمایندگان مردم استان در مجلس در رایزنی با یکدیگر تلاش می کنند که در سفر دکتر روحانی طرح های کلان و عمده ای برای توسعه استان و زدودن فقر و محرومیت از چهره استان به تصویب هیات دولت برسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عمده طرح های کلان مورد نیاز استان را که در سفر هیات دولت یازدهم به ایلام مورد بررسی قرار می گیرد را راه آهن، منطقه آزاد اقتصادی - تجاری مهران، پالایشگاه گاز، آبیاری زمین های کشاورزی و ساخت سدها و واحدهای صنعتی بزرگ عنوان کرد.

شوهانی بر مشارکت و همکاری دستگاه های اجرایی ایلام برای استقبال از هیات دولت و بررسی طرح های کلان استان در این سفر تاکید کرد./س
 
 
 
 
برچسب ها: سفر ، رئیس جمهور ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.