معاون هماهنگ کننده نزاجا گفت: نیروی زمینی ارتش از لحاظ آموزشی به حدی رسیده که حتی سربازان وزارت دفاع نیز در مراکز آموزشی ما آموزش می‌بینند که از افتخارات بزرگ نیروی زمینی است و این نیرو از آمادگی رزمی بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر سرتیپ علی آراسته معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در حاشیه همایش بزرگداشت روز معلم ویژه اداره عقیدتی سیاسی نزاجا در جمع خبرنگاران درباره جایگاه نیروی زمینی ارتش در امور آموزشی و فرهنگی اظهار داشت: الحمدالله به جرات بگویم نیروی زمینی ارتش از نظر آموزش‌های فرهنگی، قرآنی، نظامی  در سطح کل نیروهای مسلح حرف اول را می‌زند.
 
وی افزود: ما در روزهای سه‌شنبه و یا در ماه مبارک رمضان همزمان چیزی حدود  4 هزار  کلاس قرآن داریم که فکر نمی‌کنم در هیچ جای کشور و هیچ سازمانی این تعداد کلاس‌ها وجود داشته باشد.
 
امیرسرتیپ علی آراسته تصریح کرد: از نظر آموزش‌های نظامی معاونت آموزشی ما برنامه‌هایی چیده که الگوی برنامه‌های تفصیلی و ریشه‌ برنامه‌ها برای کل نیروهای مسلح است که نیروها از آن الگو می‌گیرند و حتی امروز سربازهای وزارت دفاع نیز در مراکز آموزشی ما آموزش می‌بینند که این یکی از افتخارات بزرگ نیروی زمینی ارتش است.
 
معاون هماهنگ کننده نزاجا درباره برنامه‌ها و وضعیت نظامی این نیرو گفت: همه چیز ما از آموزش سرمنشا می‌گیرد و اگر آموزش نباشد در تمام ابعاد مشکل خواهیم داشت.
 
وی افزود: در همین راستا به تبعیت از آموزشی که اساتید و برنامه‌ریزان ما داشته‌اند و نیز از نظر تجهیزات و آموزش‌های نظامی، نیروی زمینی ارتش از نظر آمادگی رزمی در اوج خودش قرار دارد و از توانمندی بسیار بالایی برخوردار است که افتخاری برای نیروی زمینی محسوب می‌شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: نزاجا ، نیرو ، زمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار