بحث هیئت مدیره‌ی تیم استقلال و انتخاب افراد آن دلشوره‌ی اصلی این روزهاست و در حال حاضر سپس از مطرح شدن نام چند گزینه "علیرضا منصوریان" نیز جزو نفرات اصلی حضور در هیئت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از یک مقام آگاه، بنا را روی حضور یک عضو فوتبالی و بازیکنان قدیمی دو تیم استقلال و پرسپولیس گذاشته است و از طرفی شنیده می‌شود که با علیرضا منصوریان تماس گرفته شده‌است تا برای مذاکره و ارائه‌ی برنامه به وزارت در جلسه‌ای با مسئولان شرکت کند، اما این اتفاق تحت‌الشعاع علاقه‌ی منصوریان به مربی‌گری در استقلال قرار گرفته‌است زیرا عنوان شده  که وی قصد حضور در هیئت مدیره‌ی استقلال را ندارد و اعلام کرده‌است که علاقه‌ دارد با پیراهنی مربی‌گری به استقلال باز گردد و آبی‌ها را همراهی کند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سيد حسن حجازى
۱۳:۰۰ ۱۶ تير ۱۳۹۶
اقاي منصوريان طبق نظر وزير اگر شما بازيكن به تيم ملي اميد ندهيد . حذف ميشويد چرا اينكار را ميكنيد . اول از فدراسيون مجوز بگيريد بعدا عمل كنيد . با تشكر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۵
با سلام خدمت مربي خوب استقلال چرا تيم شما بعد از زدن گل اول ديگر دنبال گل زني نيست امروز اگر دو گل ميزديد برنده بوديد مثل زمان مظلومي كه يك گل ميزد و دفاع ميكرد براي همين قهرمان نشد شما راه ايشان را نرويد پرسپوليس از قديم الايام هميشه دنبال پيروزي پر گل بود .لطفا انجام دهيد پر گل تيمها را شكست بدهيد .
آخرین اخبار