اشکال کار دولتی اداره شدن است یعنی اگر این بیمارستان توسط هیات امنایی که خود مردم بودند، اداره می شد حتما با تاسیس صندقی می‌توانست تمام این مشکلات را رفع کند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ هنگام مراجعه وزیر بهداشت به بیمارستان رازی پرستاران نسبت به حقوق خود اظهار نارضایتی کردند. 
 
مدیر بیمارستان گفت: مهم ترین دغدغه‌ی همکاران ما طرح الحاق بهره وری پرستاری است که در سراسر کشور برای کل پرستاران دولتی اجرا می‌گردد اما در این مرکز فقط برای تعداد کمی از پرستاران و به صورت داخلی اجرا می‌گردد. 
 
دکتر هاشمی در پاسخ به عدم دریافت این سختی کار و اجرای آن در سراسر کشور گفت: این حق عزیزان است اما تاکید می‌کنم این اشکال کار دولتی است یعنی اگر این بیمارستان توسط هیات امنایی که خود مردم بودند، اداره می‌شد حتما با تاسیس صندقی می توانست تمام این مشکلات را رفع کند. 
 
وی افزود این مطالبات کاملا به حق بوده و تا زمانی که پرسنل و پرستاران شاداب نباشند نمی‌توان انتظار داشت که بیماران آرامشی پیدا کنند و امکان فراهم کردن آن وجود ندارد.
 
 
بیمارستان تعطیل با 1 میلیارد تومان تجهیزات 
 
بیمارستان ده تخته خوابی کنارک سیستان و بلوچستان با تمام تجهیزات درب آن بسته شده است و بیماران برای درمان مجبور هستند تا به چابهار بروند. 

مردم کنارک می‌گویند حدود 40 تا 50 هزار تومان هزینه‌ی رفت و برگشت از چابهار به کنارک است که مردم برای یک آمپول زدن باید این هزینه را متقبل شوند. 

مسئولین شهرستان کنارک به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفتند این پروژه به همت وزارت راه و شهرسازی اجرا شده و حدود 1 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی در این بیمارستان نصب گردیده اما ما مجوز جذب نیرو نداریم. 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
هر سال این همه پزشک برای چه فارغ التحصیل می شوند ، همه آنها باید در تهران و شهرهای بزرگ کارکنند . چرا نباید کنارک هم شرایط شهرهای بزرگ را داشته باشد ؟