دبیر فراکسیون اصناف در مجلس شورای اسلامی از برگزاری انتخابات براساس قانون نظام صنفی جدید، مجامع امور صنفی شهرستان ها به اتاق اصناف شهرستان تبدیل می شود.

مهران فرزین در حاشیه نشست با اعضای شورای شهر نوش آباد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان گفت: با توجه به اتمام دوره دو ساله هئیت مدیره مجامع امور صنفی در شهرستان ها انتخابات در اواخر اردیبهشت ماه برگزار و بر اساس قانون نظام صنفی جدید مجامع امور صنفی شهرستان به اتاق اصناف شهرسان تبدیل می شود.

وی افزود: انتخابات در شهرستان هایی که دارای دو مجمع امور صنفی یعنی امور تولیدی ، خدماتی و توزیعی خدماتی در هم ادغام و به اتاق اصناف شهرستان تبدیل شوند مانند تهران ، اصفهان، شهرری و نجف آباد سازمان بازرگانی در شهرستانها نسبت به این مورد اقدام می کنند.

به گفته وی، نحوه برگزاری انتخابات در این شهرستان ها به این طریق است که سازمان بازرگانی در شهرستانها به این مورد اقدام و از بین روسای اتحادیه ها اعضای هئیت مدیره اتاق اصناف را انتخاب می کنند.

مشاور اتحادیه پوشاک ایران اظهارداشت: نباشد کمیسیون نظارت شهرستان موظف است در صورت اعتراض ظرف سه موظف است اعتبارنامه را صادر کند و چنانکه شکایتی نبود مسئول رسیدگی به شکایت کمیسیون نظارت شهرستان موظف است ظرف ده روز پاسخ دهد.

فرزین تصریح کرد: اگر معترضان به نظر کمیسیون نظارت هم اعتراض داشتند می توانند شکایت خود را تسلیم هئیت عالی نظارت کند که در صوت قانع نشدن به مراجع ذی صلاح ارجاع می شود.  /س


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.