مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 12، از آموزش تهیه کتاب ویژه کودکان در خانه‌های اسباب‌بازی و مهدکودک‌های این منطقه خبر داد.

سیف‌الله جلالی‌فر، مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 12 درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح آموزش تهیه کتاب ویژه کودکان در خانه‌های اسباب‌بازی و مهدکودک‌های محلات 13 گانه منطقه 12 همزمان با دهه کتاب و کتابخوانی در دستور کار اداره فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با دهه کتاب و کتابخوانی از 11 تا 22 اردیبهشت ماه سال 93 در محلات 13گانه منطقه 12 در دست اجراست.
 
جلالی‌فر اظهار داشت: در این طرح کودکان در خانه‌های اسباب‌بازی و مهدکودک‌های محلات 13گانه منطقه 12 با نحوه تهیه کتاب تحت نظارت کارشناسان فرهنگی و مربیان آشنا خواهند شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آموزش‌ تهیه کتاب ویژه کودکان خانه‌های اسباب‌بازی و مهدکودک‌های محلات 13گانه منطقه 12، برگزاری مسابقات نقاشی پیرامون هفته کتاب و کتابخوانی، تهیه کتاب از نقاشی‌های کودکان پیرامون هفته کتاب و کتابخوانی با همکاری و مشارکت کودکان و مربیان خانه‌های اسباب‌بازی و مهدکودک‌های محلات 13گانه منطقه 12 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
جلالی‌فر خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم اختتامیه مسابقه نقاشی و تهیه کتاب ویژه کودکان خانه‌های اسباب‌بازی و مهدکودک‌های محلات 13گانه منطقه 12 با اهدای جوایزی به رسم یادبود و معرفی برترین کتاب از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار