معاون وزير كار تعاون و رفاه اجتماعي و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور گفت : با توجه به ابلاغ سياست هاي كلي اشتغال از سوي مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) و همچنين استفاده از ظرفيت هاي بين المللي اين سازمان در مسير تحقق راهبرد هاي اقتصاد مقاومتي، سازمان آموزش فني و حرفه‌ اي کشور به عنوان نهاد اصلي آموزش‌ هاي غير رسمي مهارتي در کشور، دومين همايش ملي و اولين همايش بين المللي «مهارت آموزي و اشتغال» را در ارديبهشت ماه سال 1393 برگزار كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، پرند همزمان با روز کارگر گفت: نظر به اهميت و بازتاب گسترده اي که اين همايش در ميان دست اندرکاران و پژوهشگران داشت و همچنين با توجه به ابلاغ شوراي سياست گذاري همايش، سومين همايش ملي و دومين همايش بين المللي «مهارت آموزي و اشتغال » هفدهم ارديبهشت ماه 1393 برگزار مي شود.

معاون وزيرتعاون،كار و رفاه اجتماعي درخصوص محورهاي اين همايش گفت: دومين همايش بين المللي مهارت آموزي و اشتغال در ايران، در محورهاي حماسه اقتصادي و نقش آموزش‌هاي مهارتي در تحقق آن، طراحي نظام آموزش مهارتي با رويکرد نظام جامع مهارت و فناوری و زير نظام های آن، ارتباطات فراملي و آينده پژوهي در حوزه آموزش های مهارتی و - توسعه اخلاق حرفه اي در آموزش هاي مهارتي برگزار می شود. /س


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.