"مهران مدیری" کارگردان و بازیگر با ساخت سریال طنز اجتماعی برای شبکه تهران به تلویزیون می‌آید.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در این هفته رادیو و تلویزیون با رویداد‌های مختلفی همراه بود.

بنابر این گزارش مهمترین رویداد مهم این هفته رادیو و تلویزیون، گفتگوی حجت الاسلام و المسلمین "حسن روحانی" رئیس جمهور به صورت مستقیم با مردم در خصوص مسائل جامعه همچون هدفمندی یارانه‌ها، اقتصاد و مسائل فرهنگی با مردم سخن گفت.

"علی اکبر عبدالرشیدی" و "سودابه حسنی دخت" به عنوان مجریان گفت و گوی زنده تلویزیونی رئیس جمهور با مردم معرفی شدند.

با حضور "عزت‌اله ضرغامی" رئیس سازمان صدا و سیما، حجت الاسلام "محمد حسن رحیمیان"، تولیت مسجد مقدس جمکران، استاندار قم، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار قم و جمعی از مدیران کشوری و لشکری استانی قم، استودیوی پخش زنده مسجد جمکران افتتاح شد.

مراسمی برای بزرگداشت هفتاد و چهارمین سال تاسیس رادیو با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان موسیقی و رادیوی کشور در موزه موسیقی برگزار شد.

همچنین طی مراسمی با حضور مدیران رادیو دانش از ناصر نظامی پیشکسوت عرصه گویندگی و دوبلاژ برای گویندگی برنامه نهج البلاغه تجلیل و قدردانی شد.

دیگر رویداد این هفته، اسماعیل قادر پناه گوینده کتاب صوتی شاهنامه فردوسی در سن 73 سالگی به دلیل بیماری‌های کلیوی، قلب و ریه درگذشت. او متولد 1320وعضو انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم بود.

پنجمین مراسم تقدیر از برنامه‌سازان موفق رسانه ملی درجشنواره‌های بین المللی به میزبانی مرکز امور بین الملل در سالن رضوان مرکز بسیج سازمان صدا و سیما برگزار شد.

"رضا رشیدپور" مجری برنامه‌های تلویزیونی با برنامه "عینک آفتابی" برای شبکه نسیم به تلویزیون برمی‌گردد.

مدیر کل طرح، برنامه و نظارت معاونت سیما در نشستی که با خبرنگاران داشت، عنوان کرد: مهران مدیری با ساخت سریالی طنز برای شبکه تهران به تلویزیون برمی‌گردد.

طرح عادل فردوسی‌پور برای ویژه برنامه جام جهانی مورد موافقت گروه ورزش شبکه سه قرار گرفته او تهیه‌کنندگی و اجرای این ویژه‌برنامه را به عهده دارد.

سریال تاریخی "در چشم باد" که روایت وقایع سیاسی و اجتماعی سه دوره از تاریخ ایران را بررسی می کند از رادیو نمایش درحال پخش است.

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار