معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: کلانشهر تبریز ظرفیت های لازم و کافی برای برگزاری جام ملت های آسیا در سال 2019 را دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،شبستری خیابانی در دیدار با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا ای. اف. سی که برای بازدید ازورزشگاه ها و امکانات اقامتی به این شهر سفر کرده اند، افزود: این شهر ازجنبه های مختلف اعم ازامکانات سخت افزاری و نرم افزاری قابلیت های لازم برای برگزاری این رویداد بزرگ فوتبال قاره کهن رادارد ودرصورت انتخاب ایران به عنوان میزبان این رقابت ها همه گونه امکانات و شرایط را آماده می کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت های آذربایجان شرقی در ورزش به ویژه فوتبال، گفت: اینکه تبریز به عنوان یکی از شش شهر ایران برای میزبانی جام ملت های آسیا انتخاب شود، برای مردم این شهر و استان افتخاری بزرگ به شمار می رود.

شبستری خیابانی علاقمندی مردم به فوتبال را یکی از مهمترین ویژگی های شهر تبریز عنوان و اظهارکرد: معمولا در بازی های لیگ برتر باشگاه تراکتورسازی ورزشگاه 70 هزار نفری شهر مملو از تماشاگر است.

وی ادامه داد: این موضوع می تواند یکی از امتیازات ویژه شهر تبریز برای قبول میزبانی رقابت های جام ملت های آسیا باشد.

شبستری خیابانی با تاکید بر حمایت و پشتیبانی مدیریت استان از میزبانی تبریز در این مسابقات، گفت: بدون تردید تمام دستگاه های اجرایی و خدماتی استان باید برای میزبانی این مسابقات خود را اماده نمایند و در این مسیر مدیریت استان از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

وی جاذبه های گردشگری و تاریخی را از دیگر مزیت های تبریز برای میزبانی رقابت های آسیایی بیان کرد و گفت: مردم این شهر به مهمان نوازی مشهور هستند و به طور حتم اگر تبریز میزبان جام ملت های آسیا باشد، تیم های حاضر با خاطره ای خوش این کهن شهر را ترک خواهند کرد.

شهردار تبریز نیز در این دیدار با اشاره به قدمت چهار هزار ساله تبریز، از این شهر به عنوان یکی از قطب های مهم صنعتی و ورزشی ایران نام برد و گفت: هم اکنون زیرساخت های لازم و کافی برای میزبانی این رقابت ها به لحاظ مراکز اقامتی و تفریحی، جاده های دسترسی، ورزشگاه های خوب و مناسب و حمل و نقل درون شهری وجود دارد.

صادق نجفی افزود: شهرداری نیز به همراه سایر سازمان ها و ادارات تمام تلاش خود را برای کسب میزبانی جام ملت های آسیا در سال 2019 انجام می دهد

ناظرین کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح امروز برای بازدید و ارزیابی ورزشگاه ها و هتل های تبریز جهت میزبانی جام ملت های آسیا در سال 2019 وارد تبریز شدند.

این هیات از ورزشگاه های یادگار امام خمینی (ره)، تختی و گسترش فولاد و همچنین هتل های ائل گلی، شهریار و تبریز بازدید کردند.

جمهوری اسلامی ایران به همراه کشورهای عربستان، امارات و تایلند نامزد میزبانی جام ملت های آسیا در سال 2019 هستند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: برگزاری ، جام ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.