معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در سفر به شهرستان شهرکرد گفت: بیش از 400 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری به نگهداری راه های این استان اختصاص یافت.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

داوود کشاورزیان در حاشیه بازدید از روند تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام  استان چهارمحال وبختیاری در بخش راهداری، گفت:مبلغ اختصاص یافته به این استان برای آسفالت و حذف نقاط حادثه خیز هزینه می شود.
وی با اشاره به حفر پنج فقره تونل ارتباطی در مسیر ارتباطی استان چهارمحال وبختیاری به خوزستان، گفت: تکمیل این تونل ها و تکمیل محورهای ارتباطی طرفین از برنامه های اولویت دار وزارت راه و شهرسازی در این استان است.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به فرسودگی برخی ماشین آلات راهداری این استان، افزود: برای نوسازی ماشین آلات راهداری این استان نیز اعتبار خاصی اختصاص خواهد یافت.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد:با توجه به کوهستانی بودن چهارمحال و بختیاری بخشی از این اعتبار از محل بودجه های ملی تأمین می شود.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در سفر به استان چهارمحال وبختیاری از روند تکمیل مسیر ارتباطی چهارخطه شهرستان بروجن به لردگان و خوزستان و راه ارتباطی  شهرستان شهرکرد به کوهرنگ دیدن کرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.