از این بسته می‌توانيد جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها آشنا می‌کند. بازی‌های جالب برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه در یک هفته گذشته بود.





برای اندروید و IOS؛

مهارت خود را در پل سازی محک بزنید + دانلود

در بازی Bridge Constructor Playground شما وظیفه دارید تا با ساختن پل‌های مقاوم با اصول مهندسی، رفت و آمد ماشین‌ها و کامیون‌های سنگین را ممکن سازید. تنها کافی است کمی مهارت خود را به کار گرفته و سپس پل مورد نظر خود را بسازید. ساخت یک پل با موارد مختلف همچون چوب، فولاد، کابل‌ها و یا ستون‌های بتنی صورت خواهد گرفت. بعد از ساخت پل اگر ماشین‌ها و کامیون‌ها از روی آن‌ها با موفقیت عبور کنند شما راهی مرحله بعد خواهید شد. با بازی Bridge Constructor Playground مهارت حل مسئله‌تان را بالا ببرید.




نسخه جدید؛

در بازی آنلاین کاپفا صاحب باشگاه فوتبال شوید + لینک سایت

بازی آنلاین کاپفا در بهمن ماه 1392 با هدف ایجاد یک محیط جذاب و فوتبالی برای طرفداران فوتبال راه اندازی شد. داستان این بازی به این صورت می‌باشد که شما بعد از ثبت نام و ساختن تیم و طراحی آرم و لوگو به صفحه مدیریت تیم راه پیدا کرده و می‌توانید کارهای مربوط به مدیریت تیمتان را انجام داده و در لیگ و جام‌های مختلف شرکت کنید. اما اکنون بعد از گذشت حدود 3 ماه امکانات بسیار زیبا و جذابی به بازی اضافه شده که بازی کاپفا را به یک فوتبال واقعی تبدیل کرده است که به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم.




در نقش پلیس ظاهر شوید + دانلود

Police Car Driver Simulator  یکی از بهترین بازی های شبیه ساز ماشین پلیس می باشد. در این بازی در جهانی آزاد و ۳ بعدی باید تا می توانید با سرعت حرکت کنید و ماموریت های مختلفی که به شما داده می شود را به پایان برسانید. در طول بازی باید از تپه ها، جاده ها و خیابان های مختلف عبور نمایید.




برای پلتفرم جاوا؛

در مسابقات قایق سواری شرکت کنید + دانلود بازی

این بازی Crazy boat racing شما را به یک مسابقه بی پایان و فوق العاده جذاب دعوت می کند، در این بازی به جای مسابقه در خیابان ها و رقابت با خوروها باید در دریا و با قایق های مختلف به رقابت بپردازید. قایق موتوری خود را انتخاب کنید و به مصاف حریفان خود بروید، تمامی سکه های موجود در مسیر را جمع آوری کنید، ولی مراقب پلیس ها باشید، زیرا رانندگی با سرعت غیر مجاز سبب می شود، آن ها شما را تعقیب و دستگیر کنند.
 
 



ویژه اندرویدی ها؛

به سرزمین دایناسورها خوش آمدید + دانلود بازی

 آیا تا به حال یک دایناسور واقعی را از نزدیک دیده اید؟ اگر از دایناسورها ترسی ندارید و دوست دارید که آن ها را مشاهده کنید، این بازی Dino safari 2 شما را به سر زمین دایناسور می برد، تا با مرگ دست و پنجه نرم کنید. در این بازی شما به عنوان یک اکتشاف گر به قاره آفریقا سفر خواهید کرد و در آن جا با حیواناتی بزرگ به نام دایناسور رو به رو خواهید شد. نگران سلامتی خود نباشید، زیرا سلاح های مختلفی برای دفاع و شکار دایناسورها در اختیار شما قرار می گیرید.
 






گردآوری از: سالار واعظی

 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری


 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Japan
علی
۱۰:۵۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام لطفا بازی ایرانی و جذاب فروت کرفت را هم معرفی کنید