همایش تجلیل از استادان و مربیان نمونه دانشگاه جامع امام حسین(ع)به مناسبت گرامی‌داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری در دانشگاه امام حسین (ع)برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ همایش تجلیل از استادان و مربیان نمونه دانشگاه جامع امام حسین(ع)به مناسبت گرامی‌داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری با حضور سردار سرلشکر رحیم صفوی مشاور عالی مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین موحدی کرمانی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در دانشگاه امام حسین (ع)برگزار شد.

هم‌چنین، دکتر غلامحسینی معاون آموزش دانشگاه جامع امام حسین (ع)، دکتر محمدرضا حسنی آهنگر ریاست دانشگاه جامع امام حسین (ع) و دیگر شخصیت‌های لشکری و کشوری در این مراسم حضور داستند.

سردار سرلشكر پاسدار دكتر سيد يحيي صفوي گفت: من اکنون از طرف خودم سلام حضرت آقا را به همه شما می‌رسانم و امید دارم که انتخاب من به عنوان استاد نمونه دانشگاه امام حسین(ع) براساس ضوابط و قوانین دانشگاه و وزارت علوم باشد زیرا از نظر بنده کمترین هنر استاد، آموزش و تربیت است که استاد می‌تواند با رفتار صالح خود انسان‌ها را به عالی‌ترین مقام‌های معنوی برساند.
 
سردار صفوی درباره ویژگی آموزگار خوب اظهار داشت: یکی از ویژگی آموزگار خوب این است که سرشار از محبت به رسول خدا، ائمه اطهار، قرآن و همه مخلوق‌های خداوند باشد زیرا آموزگار انرژی مثبت و توکل می‌دهد لذا آموزگار خوب آموزگاری است که عاشق است و همه چیز را عاشق می‌بیند و براساس فرموده شاعر بلند آوازه ایران سعدی شیراز که می‌گوید هرگز نمیرد آن‌که دلش زنده شد به عشق/ ثبت است بر جریده عالم دوا ما.
 
در ادامه مراسم نیز دکتر حسنی آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: شهید مطهری با توجه به روحیه جهادی که داشت چارچوب حوزه و دانشگاه را به هم ریخت و این نکته یکی از ویژگی‌های برتر شهید مطهری است زیرا براساس نیاز جامعه رفتار می‌کرد و رفتار او به گونه‌ای بود که هر زمان حس می‌کرد، جامعه و مردم به او نیاز دارند می‌نوشت و قلم می‌زد و ما نیز هر هنگام که نظام و جامعه به ما نیاز داشته باشد قلم می‌زنیم.   
 
وی درباره حل شدن مسائل دانشگاه امام حسین(ع) تاکید کرد: مسائل دانشگاه باید براساس یک برنامه‌ریزی مدون و اساسی دنبال شود تا از روزمرگی بیرون بیاید زیرا تاکید حضرت آقا براین است که دانشگاه به شیوه هیئت‌امنایی اداره شود و براین اساس برنامه‌های مصوب دانشگاه تصویب شد.
 
رئیس دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به راه اندازی اتاق فکر دانشگاه افزود: یکی از برنامه‌های دانشگاه امام حسین(ع) این است که اتاق فکر را راه‌اندازی کنیم و مسایل دانشگاه نیز در این اتاق فکر حل خواهد شد، اما مسئله بعدی مسئله بازنشستگی پاسداران از دانشگاه امام حسین (ع) است که براساس فرموده حضرت آقا قصد راه اندازی پژوهشکده‌ای را داریم که مشکل پاسداران بعد از بازنشستگی حل شود و تاکید مقام معظم رهبری بر این است که سازمانی جدا از دانشگاه امام‌حسین در این خصوص تاسیس شود.

گفتنی است؛ دراین مراسم نیز از سردار سرلشکر سید یحیی صفوی مشاور عالی مقام معظم رهبری به عنوان استاد ممتاز و نمونه دانشگاه جامع امام حسین تقدیر و تجلیل شد. 

هم‌چنین در پایان این مراسم از مدرسان برگزیده دانشگاه جامع امام حسین(ع)، 8 استاد نمونه دانشگاه‌های دیگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دانش‌یار برتر سپاه دکتر علی فرهی نیز از دانشگاه مدیریت و بحران سپاه  تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار