یک منبع دیپلماتیک در مقر سازمان ملل گفت : کشورهای غربی به شورای امنیت اجازه حمایت از توافقنامه ژنو برای توقف خشونت‌ها در اوکراین را ندادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازروسیا الیوم ، این شبکه گزارش داده است که یک منبع دیپلماتیک در مقر سازمان ملل گفت : اعضای غربی شورای امنیت روز گذشته از حمایت از پیشنهاد روسیه درباره حمایت از توافقنامه ژنو و درخواست توقف خشونت‌ها در اوکراین سرباز زدند.

این منبع دیپلماتیک همچنین اعلام کرد : پس از آنکه طرف روسی اعلامیه کوتاهی را به‌نام رئیس شورای امنیت و درچهارچوب پیشنهادهایی که در این جلسه ارائه داد ، ارائه می‌دهد ؛ اعضای غربی شورای امنیت اصرار می‌کنند تا بندهای دیگری نیز در این اعلامیه اضافه گردد که در نتیجه این شورا در مورد این اعلامیه به نتیجه نمی‌رسد.

گفتنی است که "ویتالی چورکین" نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل پیشتر در جلسه‌ فوق‌العاده شورای امنیت ، تنظیم اعلامیه پیشنهادی را پیشنهاد می‌دهد که در آن روسیه خواستار شده ، به سرعت تمامی اشکال خشونت از جمله بکارگیری نیروهای مسلح در شرق اوکراین متوقف گردد و توافقنامه ژنو درباره بحران اوکراین بطور کامل اجرا گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار