معاون وزیر امور خارجه سوریه در مقاله‌ای نوشت طرح صهیونیست‌ها براساس پاکسازی فلسطین و موضوعیت این کشور است و همچنین به دنبال نابود کردن ارتش‌های سوریه ، عراق و مصر هستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛"فیصل المقداد" طی مقاله‌ای در روزنامه البناء لبنان نوشت : آمریکا و متحدان غربی‌اش به ویژه فرانسه طی سه سال گذشته بیشترین اقدامات حیله‌گرانه ، تشویش و دروغ را بر اساس اینکه بحران سوریه به بروز خلل در روابط بین طیف‌های مردم و دولت برمی‌گردد ، انتشار دادند.

وی در ادامه با طرح پرسش‌هایی با این عنوان که "آیا در جهان یک حکومت وجود دارد که به تمامی خواسته‌های شهروندانش پاسخ دهد؟ و "اگر منطق غرب درست است پس چرا حکومت‌ها و رئیسان جمهور زیادی در غرب بر اساس نظرسنجی‌ها با عدم اعتماد ملتشان به آنها روبرو شدند؟" افزود : برنامه ایالات متحده آمریکا و غرب و همچنین مزدوران این کشور در منطقه برای ما از سه سال اخیر واضح بود.

معاون وزیر امورخارجه سوریه با اشاره به اینکه طرح صهیونیست‌ها براساس پاکسازی فلسطین و موضوعیت این کشور است افزود : امکان ندارد این موضوع پایان یابد مگر ارتش عربی سوریه ، ارتش عراق و ارتش مصر از بین بروند.

وی در بخش دیگری از مقاله خود نوشت : وهابی‌هایی که زیباترین چیزها را در اسلام کشتند و دست به تشویش وجهه دین حنیف زدند به تشکیل گروه‌های تروریستی اقدام کرده و افرادی از چچن و 33 کشور جهان را برای تخریب سوریه و ملت آن به این کشور اعزام کردند.

"فیصل المقداد" با اشاره به اینکه شیوع اخوان المسلمین و وهابی‌ها در سوریه و خارج از این کشور پس از افتضاح کمک‌های اروپا و آمریکا به این گروه‌ها کاهش یافته است افزود: سرنگون شدن دولت اخوان المسلمین در مصر چیزی جز آغاز راه نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار