مدير كل دفتر امور نمايندگي هاي سازمان توسعه تجارت اعلام كرد: نشست رايزنان بازرگاني ج.ا.ایران در خارج از كشور با تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادي كشور براي بررسي و تبادل نظر مسائل مربوط به صادرات و واردات برگزار مي شود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از سازمان توسعه و تجارت، مدير كل دفتر امور نمايندگي هاي سازمان توسعه تجارت اعلام كرد: نشست رايزنان بازرگاني ج.ا.ایران در خارج از كشور با تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادي كشور براي بررسي و تبادل نظر مسائل مربوط به صادرات و واردات در روز یکشنبه  14 اردیبهشت ماه در محل سازمان توسعه تجارت ایران برگزار مي شود.

حميد زادبوم گفت: نشست ساليانه رايزنان بازرگاني خارج از كشور، امسال با محور سياست هاي اقتصاد مقاومتي، تشريح برنامه هاي جديد دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت و ماموريت هاي جديد رايزنان بازرگاني خارج از كشور با توجه به ادغام دو وزارتخانه صنايع و بازرگاني برگزار مي شود.

 وي افزود: نشست با مديران بانك توسعه صادرات و صندوق ضمانت صادرات، هيات رئيسه اتاق بازرگاني وصنايع و معادن ايران و انجمن صادر كنندگان خدمات فني و مهندسي  از برنامه ديگر رايزنان بازرگاني است.

مدير كل دفتر امور نمايندگي هاي خارج از كشور گفت: رايزنان بازرگاني، سه روز در تهران و سپس به مدت دو روز در 11 استان ديدارها و نشست هاي خواهند داشت.

 زادبوم گفت: با توجه به تاكيدات ودستورات وزير صنعت، معدن وتجارت مقرر شده است تعداد دفاتر و شعب بازرگاني جمهوري اسلامي ايران در خارج افزايش يابد تا زمينه گسترش روابط تجاري با ديگر كشورها فراهم شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: توسعه ، تجارت ، بازرگانی ، تجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار