مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر تعداد کل بیمه شدگان اصلی این صندوق را 6میلیون و 506 هزار نفر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید حمید کلانتری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گفت: به منظور توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در مناطق روستایی و عشایر در دوره جدید فعالیت صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای صورت گرفته که از جمله مهم‌ترین این اقدامات برداشته شدن سقف سنی برای متقاضیان است.

وی افزود: علاوه بر مانع سقف سنی که مورد بازنگری قرار گرفت تمامی افرادی که شغلشان کشاورزی، دامداری، پرورش دهندگان طیور، زنبورداران و سایر مشاغل مرتبط با جوامع روستایی و عشایر می‌تواند تحت پوشش این بیمه‌های اجتماعی قرار گیرند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خاطرنشان کرد: برداشته شدن سقف سنی در سال 91 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید اما به مرحله اجرا در نیامد تا اینکه از دی ماه سال گذشته بخشنامه اجرایی آن ابلاغ شد، که با پیش‌بینی‌های صورت گرفته بالغ بر یک و نیم میلیون نفر به عضویت جدید این صندوق در خواهند آمد.

کلانتری تاکید کرد: در حال حاضر تعداد 6میلیون 506 هزار نفر به عنوان بیمه شده اصلی صندوق محسوب می‌شوند که به همراه خانواده‌هایشان تعدادشان به 20میلیون نفر می‌رسد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: بیش ، از ، 6میلیون ، نفر ، تحت ، پوشش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار