عامل جنایت در خیابان مدنی تهران با تائید حکم اعدامش از سوی دیوان عالی کشور در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، حسینˈ 23 ساله ظهر روز دوشنبه 24 مهر سال 92 در اقدامی جنون آمیز به سوی عابران حمله ور شد و 12 زن و مرد را با ضربات چاقو مجروح کرد.
 
او سپس با فرار از محل جنایت به قم گریخت و 6 ساعت پس از جنایت با مراجعه به ماموران خود را تسلیم کرد.
 
در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، یکی از مجروحان که مرد 30 ساله ای بود بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.
 
وی در اداره آگاهی با بازسازی صحنه قتل گفت: مدتی بود صدایی در سرم به من دستور می داد که چه کارهایی را انجام دهم. روز حادثه نیز آن صدا از من خواست که با چاقو به مردم حمله کنم.
 
وی ادامه داد: مدتی نزد پدرم در یک کشتارگاه کار می کردم و به همین خاطر کار با چاقو را می دانستم. وارد یک قصابی شده و بعد از مجروح کردن مرد قصاب به خیابان آمده و هر فردی را که در سر راهم بود با چاقو می زدم، زن یا مرد بودن قربانیان برایم هیچ فرقی نداشت.
 
آخرین قربانی من پسر قوی هیکلی بود که چاقو را گرفت و من هم از محل متواری شدم و خودم را به قم رساندم و آنجا تسلیم ماموران کلانتری شدم.

با تایید سلامت روحی و روانی متهم، پرونده با صدور کیفرخواست به اتهام محاربه به شعبه اول دادگاه انقلاب تهران فرستاده شد.

پس از بررسی های پرونده در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران عامل جنایت خیابان مدنی با رای قاضی و مستشار ها به قصاص محکوم کردند.

دیوان عالی کشور حکم شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران مبنی بر قصاص، یک سال حبس و پرداخت دیه از سوی عامل جنایت خیابان مدنی را تایید کرد.
 
دیوان عالی کشور حکم را برای انجام سایر امور به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارسال کرد.
 
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار