عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: کلیات طرح یک فوریتی سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تکمیلی که در صحن علنی تصویب شده بود، در جلسه امروز کمیسیون به تصویب رسید و بررسی‌های بیشتر آن به جلسه آینده موکول شد.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات، اظهار داشت: اعضای کمیسیون قبل از جلسه امروز در منزل شهید علامه مطهری حضور یافتند و خانواده وی در این دیدار از منش، روحیات، پشتکار و کیش فاضلانه علامه شهید مرتضی مطهری و همینطور پشتکار و پیگیری وی در تحقیقات و توجه وی به تبلیغ رسالت الهی، خاطرات و نکاتی را برای همکاران ما بیان کردند و اعضای کمیسیون نیز در این خصوص گزارش مختصری در کمیسیون ارائه دادند.  
 
وی ادامه داد: در جلسه امروز کمیسیون، رئیس دانشگاه جامعة المصطفی حضور یافت و گزارشی از فعالیت این دانشگاه و شعباتی که در خارج از کشور دارند ارائه کردند و همینطور درخواست‌هایی را مطرح کردند.  
 
دبیر دوم کمیسیون آموزش و تحقیقات در پایان خاطرنشان کرد: طرح یک فوریتی سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تکمیلی که در صحن علنی تصویب شد، در کمیسیون نیز کلیات آن به تصویب رسید و بررسی‌های بیشتر و جزئیات آن به جلسه آینده موکول شد.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: جلسه ، کمیسیون ، حقوقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار