روزنامه تایمز هند مدعی شده است بر اساس اعتراف یک فرد بازداشت شده در این کشور، پاکستان قصد حمله به هیئت دیپلماتیک آمریکا و رژیم صهیونیستی را داشته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران روزنامه تایمز هند گزارش داد، مقامات این کشور اطلاعاتی را کسب کرده اند که نشان می دهد دستگاه اطلاعاتی پاکستان قصد داشته است تا حمله به هیئت رژیم صهیونیستی در شهر  پنجلو و کنسولگری آمریکا در شهر چینای را طراحی کند.

این روزنامه با استناد به برخی گزارش های مقامات هندی گزارش داد، آژانس امنیت ملی این کشور پس از بازپرسی از یک شهروند سریلانکایی از این توطئه آگاه شد.وی مدعی شده است که یک مقام پاکسانی وی را اجیر کرده تا درباره دو هیئت دیپلماتیک اسرائیل و آمریکا جاسوسی کند.

گفتنی است "ذاکر حسین" این شهروند سریلانکایی هفته گذشته بر اساس اطلاعاتی که مقامات هندی توسط دستگاه امنیتی این کشور به دست آورده بودند، دستگیر شد.

این روزنامه افزود:گفته می شود حسین به دو بازپرس هندی خبر داده که آژانس اطلاعاتی پاکستان در صدد اعزام دو مرد از جزایر مالدیو به شهر چینای را داشته و وظیفه وی آماده کردن اوراق سفر آنها و مخفی گاهشان بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار